  • Data: 2009-08-04 08:19:53
    Temat: Re: DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fv pisze:

    > Tak albo nie. Te ciężkie kloce mają sporo wad w porównaniu z Hornetem.

    Może i mają , ale hornet to jazda solo po mieście i zdania nie zmienię.

    > Yamaha FJR 1300.

    Jakoś mi się nie podoba i straszna krowa.

    > Z owiewką zaczyna się jeździć sporo szybciej. Od razu zaznacz, że tak będzie a
    dowiesz się wielu
    > ciekawych rzeczy o turbulencjach na kasku pasażera czy słabych hamulcach. Prędkości
    > zdecydowanie za mało do turystyki - więc po co ci taka ciężka krowa?

    ?? Dlaczego za mało , jakoś do tej pory tak latam wycieczkowo i nie
    narzekam , warto czasami spojrzeć na około a nie tylko zap...

    > Zdecyduj się po co ci motocykl. Jeśli będziesz go używał po mieście, bierz pod
    uwagę jak trudno się
    > jeździ ciężkim motocyklem w korku. Jeśli będziesz jechał w trasy do 300km dziennie
    to nie kieruj się
    > rozumem tylko sercem, bo nawet na GS500 taki dystans jest lajtowy(*).

    To i komarkiem dojedziesz wszędzie. Chodzi o komfort i wygodę oraz
    pakowność. Ma być lajtowo i max komfortowo.

    > Jak chcesz jeździć powyżej 600km dziennie z pasażerem to też napisz, bo do tego
    potrzebny jest już
    > sprzęt specjalistyczny i każdy detal ma znaczenie.

    Przecież to 2x300 :)