  • Data: 2009-08-04 09:47:44
    Temat: Re: DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > A przejechałeś się nimi?
    > Pisałem kiedyś o moich próbach na visromie, to moto
    > jest straszliwe, fstrzonsajonce, tragiczne :>
    > Oczywiście opinia skrajnie subiektywna :>

    Właśnie nie miałem okazji , nie znam nikogo z tym sprzętem.
    Jak na razie bazuje na opiniach z netu, grup, testów.

    Generalnie już nie bawi mnie jazda "wokół komina"
    Po 17 latach małżeństwa , żona w końcu stwierdziła, że będzie ze mną
    jeździć, zrobiliśmy parę wycieczek na Hornecie i po prostu ją wciągnęło
    jak bagno :)
    Ale Hornet , pomimo kapitalnego silnika raczej jest męczący przy
    dłuższych wypadach. Zresztą jakoś teraz bardziej preferuje przejażdżki
    czysto turystyczne + wypady na jakieś spędy (zloty) :).
    Nastawiam się na moto wygodne, dobrze chroniące przed wiatrem, pakowne z
    możliwością zahaczenia o szutry i drogi gorszej jakości.
    Patrząc przez ten pryzmat , wypada na : Varadero, DL100, GS1150, Tiger,
    Multistrada itp.
    Tiger i Multistrada mnie się nie podoba i koniec. Na GS za wysokie progi
    finansowe , może jakiś kredycik ???
    Zostały na placu boju Varadero i DL1000 stąd moje pytanie o opinie.
    No chyba , że jakiś inny moto , jestem otwarty na sugestie.

    Ja mam 178cm , plecaczek 164cm.
    Preferujemy jazdę raczej spokojną , lajtowo (mówimy o motocyklu) :)
    W planach w tym roku jeszcze mała objazdówka po Polsce. Na 2 motocykle ,
    koleś ma TDM850. W przyszłym roku wypad po Europie.

    Może jest ktoś z okolic Szczecin, Stargard , Łobez, Świdwin, Złocieniec
    kto posiada takowego sprzęta i da się przymierzyć, nie koniecznie z jazdą.

    Sysek