  • Data: 2018-06-29 20:56:22
    Temat: Re: DK8 - wolica mszczonów
    Od: adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Budowa. Codziennie inaczej.

    Jasne, to wiem, że budowa, ale jak jechałem 3 miesiące temu to było po
    starej nitce i dziury ze strach żeby koła nie urwać, jeśli jest
    przerzucone już na nową nitkę to ok. Czy jednak jechać przez Łódź?

    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com