    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
    Date: Tue, 4 Sep 2012 23:18:25 +0200
    <k21nae$lt4$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <k224uh$ago$1@node1.news.atman.pl>
    <q315m0dv6acb$.1syzu6l0x9c3s.dlg@40tude.net>
    <k2347c$42l$1@mx1.internetia.pl>
    <1gn6abqo6b681.9ckazu8v8pxn$.dlg@40tude.net>
    <k246av$4vj$1@node2.news.atman.pl>
    <4nr6zw74lth9$.1xkiooyccz9iz$.dlg@40tude.net>
    <k24jn4$cv$1@node2.news.atman.pl>
    <5045e160$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <50461004$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <q0berjp56fyx$.1ur9phn27rjih.dlg@40tude.net>
    <k25jle$u76$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia Tue, 04 Sep 2012 21:05:12 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ja też. Nie było A2 (czy innej trasy szybkiego ruchu) to się
    > korzystało z tego co było. Tyczy to każdego miejsca. Korzystałem
    > np. regularnie z DK1 (DK91).

    Zaraz zaraz - chcesz powiedziec ze jadac Czestochowy czy Katowic to
    jechales sobie Sochaczew, Lowicz, Lodz, a potem 91 przez Piotrkow i
    Radomsko ?

    A do Wroclawia/Kudowy to jak jezdziles ?

    > Tam ruch jest zawsze, a piątkowe popołudnia to wszędzie dają
    > popalić...

    Tym niemniej przed przebudowa dawala rade. Chyba ze byl maly remoncik.

    > Bo, ponieważ? Zdaje się, że przebudowa i tak zbyt długo czekała, a Ty

    I tak byla jedna z lepszych drog krajowych

    > jeszcze (z racji prywatnych interesów) chciałbyś ją opóźnić.

    Moje interesy i sa zbiezne ze wszystkimi, ktorzy ta droga jezdzili i jezdza
    :-)

    > Na ekspresówce/autostradzie zasadniczo nie ma takiego problemu.

    Jest, jest, tylko predkosci inne :-)

    > Tak, szczególnie w ciężarówkach.

    i w osobowkach tez. Wyjedz kiedys na autostrade, zrozumiesz.
    A moze na A2 jednak szybciej jezdza niz na A4 ?

    > Policja (i nie tylko) pewnie je ma.

    Ale nie publikuje.

    > Były plany, sporo zrealizowano. PO i tak sporo zrobiło w stosunku do
    > poprzedników.

    Nic z tego. Dluzej rzadza, trafili w fundusze unijne, to moze sie tak
    wydawac. A tymczasem drogi sie buduje powoli, politycy gardluja, gardluja,
    i nic z tego nie wynika, na szczescie GD pracuje systematycznie, i nowe
    drogi powstaja.

    > Niesamowite - jak byś to chciał rozwiązać?

    No przeca pisze - dac korzystajacym alternatywe.
    Najpierw otworzyc A2, potem rozkopac gierkowke.

    > Rzadko powiadasz - korek też był rzadki. Tylko w pewnych miejscach.

    Po rozkopaniu ? 100 km korka :-(

    J.