-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <k1vbr1$7bn$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<7...@4...com>
<12b0szemolk3i.b3doz78yhsd5$.dlg@40tude.net>
<9...@4...com>
<k201vn$q9t$1@mx1.internetia.pl>
<g...@4...net>
<k207mp$nmf$1@mx1.internetia.pl>
<1...@4...net>
<k20bn0$gsg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<cyjlxyphjnwh.wxcofjc89ahv$.dlg@40tude.net>
<k20gn1$ie0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1vog48ho63l3e$.1r8uuf6o6lmyz.dlg@40tude.net>
<k21nae$lt4$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <k224uh$ago$1@node1.news.atman.pl>
<q315m0dv6acb$.1syzu6l0x9c3s.dlg@40tude.net>
<k2347c$42l$1@mx1.internetia.pl>
<1gn6abqo6b681.9ckazu8v8pxn$.dlg@40tude.net>
<k246av$4vj$1@node2.news.atman.pl>
<4nr6zw74lth9$.1xkiooyccz9iz$.dlg@40tude.net>
<k24jn4$cv$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <k24jn4$cv$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
Date: Tue, 4 Sep 2012 13:09:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 89
Message-ID: <5045e160$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.111.226
X-Trace: 1346756960 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26687 178.42.111.226:51577
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465331
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
W dniu 2012-09-04 08:48, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 04 Sep 2012 08:15:58 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>> Gdzie ? W Niemczech ?
>Tam też.
Tam - byc moze.
Ale "tez" ? Malo to widziales dziurawych drog u nas ?
>>> Nawet pustym
>>> i samemu to bywało mało ciekawie, a wręcz niebezpiecznie przy
>>> większych
>>> prędkościach.
>> Czym ty jezdzisz, Lublinem ? Nie, on tak szybko nie potrafi :-)
>Potrafi. Trzeba było się przejechać np. w deszcz po tych koleinach.
W deszcz jezdzilem, w snieg. Ale w takich warunkach profilaktycznie
zwalniam.
>>> A2 to inny kierunek
>> Jak widac mozna skorzystac.
>A2 nie było to też się korzystało z innych dróg.
Sie nie korzystalo, bo nie bylo potrzeby. A jak 8-ke rozkopali, to
inne tez sie zakorkowaly.
>>> i nikt dojazdu do stolicy nie zablokował.
>> No jak nie ? Ja tam jednak przejechalem w czasie remontow, ty
>> najwyrazniej
>> nie :-P
>Skoro przejechałeś to jednak nie zablokował.
Ale w jakim tempie.
>> No to wroc na poczatek watku. Ciagle jest znacznie gorzej, bo nie
>> otwarli.
>Wiadomo, że na samej DK jest miejscami gorzej, ponieważ przebudowa
>trwa, ale nie jest na tyle gorzej, by próbować objazdów.
Czyli bylo lepiej od sredniej krajowej, a teraz jest podobnie jak na
innych, jednojezdniowych drogach.
> A jak otworza, to 4 pasy zostaly zastapione 4 pasami, nierowny
> asfalt
> zastapiono nierownym betonem, kolizyjne skrzyzowania zastapia
> bezkolizyjne
> - i tylko ta ostatnia zalete doceniam. Ale te kolizyjne nie byly
> takie
> uciazliwe, co 10 km mozna zwolnic do 80.
>Asfalt był nierówny, były koleiny itd. Skrzyżowania kolizyjne były
>upierdliwe i trzeba było zwalniać. Co do nierównego betonu - to
Eee tam - za ktoryms przejazdem to juz sie wiedzialo gdzie noge z gazu
zdjac, zeby spokojnie zwolnic. I ciagle nie bylo to tak ze co kawalek
przeszkoda i nie oplaca sie rozpedzac.
>> Czyli bedzie ciut lepiej. A za te same srodki mozna bylo polepszyc
>> o wiele
>> na innej drodze.
>Będzie dużo lepiej i nie bardzo rozumiem czemu środki miałyby być
>przeznaczone akurat na inne drogi.
Bo tu mi sie podniesie srednia ze 110 do 120. A na innej drodze moze
byc z 60 do 100.
Jak podliczysz ile to minut na dystansie 150 km to moze zrozumiesz.
>> A teraz przebudowano by gierkowke na spokojnie.
>Byłoby to takie same utrudnienie ja wcześniej.
Jest juz alternatywa w postaci A2. No i jakbym teraz zyskal dwie
godziny na innym odcinku, to moglbym stracic tutaj wyszlo by na rowno.
A tak to nie zyskam gdzie indziej, a strace tutaj :-)
>> P.S a te zawrotki i drobne skrety w lewo zlikwidowali ? To bylo
>> naprawde
>> niebezpieczne.
>Przejedź się i zobacz.
Przeciez ciagle w budowie, to troche za wczesnie.
>Napisz może też o którym miejscu piszesz.
To w paru miejscach bylo, gdzie zap* lewym pasem trafialo sie na kogos
kto hamuje ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.12 16:28 Artur Maśląg
- 04.09.12 20:27 J.F.
- 04.09.12 21:05 Artur Maśląg
- 04.09.12 23:18 J.F.
- 05.09.12 08:58 Artur Maśląg
- 05.09.12 11:40 J.F
- 05.09.12 13:14 Artur Maśląg
- 05.09.12 14:19 J.F
- 05.09.12 15:03 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=