-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Date: Tue, 31 Jul 2012 21:29:17 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 104
Message-ID: <jv9bmj$i0v$1@inews.gazeta.pl>
References: <jv1q7d$jam$1@mx1.internetia.pl>
<10qc1lvgwpbgg$.1r5tmfn7ojbln$.dlg@40tude.net>
<jv6g2g$2hg$1@mx1.internetia.pl> <jv6iut$p9s$1@inews.gazeta.pl>
<jv6kv6$osc$1@mx1.internetia.pl> <jv6l2k$lp5$1@inews.gazeta.pl>
<jv8403$g85$1@mx1.internetia.pl> <jv88i1$89n$1@inews.gazeta.pl>
<jv89rh$s95$1@inews.gazeta.pl> <jv8o3d$s8o$1@inews.gazeta.pl>
<jv8s75$dg9$1@inews.gazeta.pl> <jv8uh4$pnk$1@inews.gazeta.pl>
<jv90i4$3gm$1@inews.gazeta.pl> <jv927h$p9v$1@inews.gazeta.pl>
<jv94pg$pe0$1@inews.gazeta.pl> <jv99tr$6ne$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-255-34-205.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1343762963 18463 77.255.34.205 (31 Jul 2012 19:29:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jul 2012 19:29:23 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <jv99tr$6ne$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
Thunderbird/14.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2461762
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-07-31 20:59, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2012-07-31 18:47, J.F pisze:
> (...)
>>>> Tak, wolniej dla Ciebie. Ok, o tym też wspominałem. Mi wystarczy,
>>>> że specjalnie wolniej nie jest, jest za to odczuwalnie bezpieczniej.
>>> Ale w praktyce niebezpiecznie nie bylo, wiec wcale nie jest az tak
>>> odczuwalnie lepiej :-)
>> Najpierw piszesz, że jest bezpieczniej, teraz się z tego rakiem
>> wycofujesz.
>
> No bo tak: jest zjazd z gory. I sa trzy pasy - jeden w dol, dwa pod gore.
> I ten w dol jest oddzielony od tych w gore przerywana+ciagla.
>
> Niebezpieczne miejsce ? No przyznaje ze niebezpieczne - bede sobie
> chcial wyprzedzic, i sie wpakuje pod rozpedzone auto wyprzedzajace z
> przeciwka.
> Ale przeciez nie ma obowiazku wyprzedzania w niebezpiecznej sytuacji, a
> wrecz jest zakaz.
>
> No to wymalujmy podwojna ciagla. Jest bezpiecznie ? Jest. Tylko ze, *,
> jade sobie z gory, oba pasy z przeciwka puste, a musze jechac 60 za
> ciezarowka, bo ona ciezka i boi sie rozpedzic.
> Albo 30 za traktorem.
Ale o co chodzi? Typowy układ i nie mam nic do niego.
> Przy czym za kazdym razem jak zjedzalem w dol, to potem wjezdzalem pod
> gore. I mozesz mi wierzyc ze zawsze srodkowym pasem i rozpedzony. A
> jednak zaden warszawiak z naprzeciwka mi nie wjechal na moj pas. To jak
> jest lepiej ?
Litości - mi wjechał nie warszawiak, a lokales to patrząc po tym co
wyprawiają co poniektórzy, to są to jednak lokalesi i przed nimi się
ucieka.
> A pas do wyprzedzania przerobili na lewoskret. Ci z boku niewatpliwie
> maja bezpieczniej. Ale nie przypominam sobie zeby mnie kiedys taki
> zmusil do hamowania.
Jasne - idzie "dekiel" (DKL) pasem do skrętu w lewo i ciągnie na dzika
dalej. Wyprzedza do ostatniej parówki - mógłbym podrzucić parę scen
z rejestratora, ale nie chce mi się tego zrzucać i nie do tego mi on
służy.
> Czy nie stal tam czasem ktos godzinami to nie wiem, kto by tam patrzyl w
> podporzadkowane. Za to wiem ze teraz jade 60-70, a nie 120 :-(
Na 2+1 jedziesz 60-70? Średnio, chwilowo? 120km/h to nawet nie wolno.
>> Tak było niebezpiecznie i jest wyraźnie lepiej
>> - nie tylko statystycznie.
>
> czy statystycznie to nie wiesz.
Odczuwam bezpośrednio i statystycznie jest ~30% lepiej. Skoro
twierdzisz, że gdzie indziej wiele nie zrobiono, to zdaje się
efekt jest szczególnie widoczny na "Twoim" odcinku.
>>>> Te, które są powszechnie dostępne mówią chyba o całości.
>>> No wlasnie - wiec nie wiadomo jak sie zmienilo na tym odcinku.
>> Zmieniło się dużo,
>
> Piszesz twierdzaco, a nie wiesz.
Jw.
>> a o szczegóły przyjdzie ci zwrócić się do policji. Ciekawe co odpowiedzą.
>
> No, byloby ciekawie, tylko czy beda mieli dane ? Jakas rejonowa komende
> o liczbe wypadkow na dk8 z kilku lat ... moga nie miec na zawolanie..
Mają dane.
> Oni dostali drobne pieniadze na drobne dzialania. I polowe (no, teraz ja
> pisze a nie wiem) wydali na fotoradary. To znaczy na slupki, bo
> fotoradaru tam nie uswiadczysz.
Tych FR to prawie nie ma.
> Chyba ze gdzies widziales ze w ramach swoich srodkow wyprodukowali
> sprawozdanie o niezbednej koniecznosci budowy autostrady
> w+roclaw-Warszawa, bo to najlepiej podniesie bezpieczenstwo ;-)
>
> A autostrada troche spadla z priorytetu niestety.
Osobiście problemu nie widzę :)
>> Skąd możesz wiedzieć, skoro nie jeździsz?
>
> A jezdze. Nie mowie ze dla przyjemnosci, ale jezdze :-)
> I tam sie stosunkowo niewiele zmienia - tzn sie juz troche uskladalo,
> ale przez 20 lat to by mogli wiecej zrobic :-)
Znaczy zmieniło się, czy nie widzisz? Ja w sumie zbyt często nie
jeżdżę, ale z miesiąca na miesiąc, z roku na rok różnicę na plus widzę.
(...)
> I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(
W mojej opinii niczego nie zepsuto, a to, że nie da się 120km/h jeździć
na zwykłej krajówce...
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.12 21:48 jerzu
- 31.07.12 22:04 Artur Maśląg
- 31.07.12 22:37 J.F
- 31.07.12 23:11 Artur Maśląg
- 01.08.12 00:23 J.F.
- 01.08.12 13:55 Artur Maśląg
- 01.08.12 22:39 J.F.
- 03.08.12 10:02 Artur Maśląg
- 03.08.12 13:39 J.F
- 03.08.12 14:35 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=