  • Data: 2012-08-01 22:39:56
    Temat: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 13:55:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2012-08-01 00:23, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Nie, nie daje się wszędzie. Przyjdzie się trochę poczołgać teraz,
    > ponieważ sezon na to.

    I dlatego protestuje juz teraz :-)

    > A ja wolę jednak spokój i wyższe bezpieczeństwo.

    Przy starym oznakowaniu nie bylo przeszkod zebys jechal sobie 60 prawym
    pasem :-)

    > Masz rację, spod Jarkowa do Kudowy to jest taki kawał, że trzeba
    > gonić, jadąc np. pod prąd, czy na czerwonym ...

    Oj tam, zobaczyl cepra w kapeluszu to wyprzedzil i pojechal dalej.
    Wole takiego co wyprzedza na podwojnej ciaglej z widocznoscia niz
    warszawiaka co wyprzedza przed zakretem i przed szczytem jednoczesnie.

    A juz do takiego co wyprzedza zakreskowana wysepka, ktora niedawno byla
    pasem do wyprzedzania, to wcale nie mam zarzutow :-)

    > Nie?

    Nie, bo nie lapia. Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)

    P.S. Dzis widzialem jak drogowcy droge naprawili - nawet nie dziury, tylko
    lagodne faldy. No ale powyzej 100 bylo naprawde niebezpiecznie.
    80 przejezdza sie bez sensacji. A teraz stoi 40 i jest juz calkowicie
    bezpiecznie :-P

    Ciekawe ... przez rok im nie przeszkadzalo. Ktos miske rozwalil i po
    pieniadze przyszedl, czy zrobili doroczny przeglad drog i z automatu
    postawili 40..

    rajowa-nr-8/

    > LOL - napisali, że stanęło prawie 100 radarów (w całej Polsce jest
    > ~70). Dodatkowo to nie będzie co 7,2km tylko co 14,4, ponieważ
    > w znakomitej większości stoją parami.

    Tylko ok 200km jest dwujezdniowe, a na innych moga lapac od tylu.

    > A tak naprawdę to się
    > zastanawiam gdzie ich tyle jest - jeżeli są
    > w miejscowościach/przy skrzyżowaniach z ograniczeniami to ok.

    Przeciez jechales ... nie widziales ?
    Fakt ze zastrzezenia to w zasadzie mam do jednego, ale w drugim rzucie to
    do wszystkich w miejscowosciach :-)

    > ???

    Nie widzisz ? Wymienione dzialania w ramach programu ulepszania 8-ki.
    W wojewodztwie lodzkim "uspokojono ruch" w 4 miejscowosciach".

    > Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
    > ok?

    Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)

    > Raczej tak.
    > Znaczy na podstawie porównania 2010 do 2011 chciałeś
    > taki wniosek wyciągnąć? Zdaje się, że za szybko.
    > Inna sprawa, że bez budowy kolejnych dróg/rozbudowy
    > istniejących nie da się dużo poprawić, ponieważ
    > natężenie ruchu wyczerpało przepustowość. Piszą
    > zresztą o tym w artykule.

    G* prawda. Im wieksze natezenie tym bezpieczniejsza droga. Trudno sie zabic
    jadac 60-70.

    > Ma być nowa droga Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.

    po 4 latach dzialalnosci beda laskawie opiniowac.
    A wystarczylo nie psuc ... i zabrac policjantom FR i lornetki :-P

    > No popatrz i to wtedy, kiedy liczba wypadków
    > była najmniejsza. Znaczy statystyki nie zepsuło.

    Ale tez widac ze dzialania szacownego gremium g* daly :-)

    J.