-
Data: 2012-07-31 22:37:09
Temat: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2012-07-31 20:59, J.F pisze:
>> No bo tak: jest zjazd z gory. I sa trzy pasy - jeden w dol, dwa pod
>> gore.
>> I ten w dol jest oddzielony od tych w gore przerywana+ciagla.
>> Niebezpieczne miejsce ? No przyznaje ze niebezpieczne - bede sobie
>> chcial wyprzedzic, i sie wpakuje pod rozpedzone auto wyprzedzajace
>> z
>> przeciwka.
>> Ale przeciez nie ma obowiazku wyprzedzania w niebezpiecznej
>> sytuacji, a
>> wrecz jest zakaz.
>
>> No to wymalujmy podwojna ciagla. Jest bezpiecznie ? Jest. Tylko ze,
>> *,
>> jade sobie z gory, oba pasy z przeciwka puste, a musze jechac 60 za
>> ciezarowka, bo ona ciezka i boi sie rozpedzic.
>> Albo 30 za traktorem.
>Ale o co chodzi? Typowy układ i nie mam nic do niego.
Typowy. Ale mozna inaczej. To jak robimy - szybko czy bezpiecznie ?
Bo jak ktos jedzie 30 za traktorem, to juz jest super bezpiecznie :-)
I to jest wlasnie to gdzie moge byc zle zrozumiany - potencjalnie
niebezpiecznie, w praktyce calkiem bezpiecznie.
>> Przy czym za kazdym razem jak zjedzalem w dol, to potem wjezdzalem
>> pod
>> gore. I mozesz mi wierzyc ze zawsze srodkowym pasem i rozpedzony.
>> A
>> jednak zaden warszawiak z naprzeciwka mi nie wjechal na moj pas. To
>> jak
>> jest lepiej ?
>Litości - mi wjechał nie warszawiak, a lokales to patrząc po tym co
>wyprawiają co poniektórzy, to są to jednak lokalesi i przed nimi się
>ucieka.
Taka obserwacja - jak juz ktos cos niebezpiecznego na tej trasie
wyczynia, to ma blachy na W.
Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie
op* :-)
>> A pas do wyprzedzania przerobili na lewoskret. Ci z boku
>> niewatpliwie
>> maja bezpieczniej. Ale nie przypominam sobie zeby mnie kiedys taki
>> zmusil do hamowania.
>Jasne - idzie "dekiel" (DKL) pasem do skrętu w lewo i ciągnie na
>dzika
>dalej. Wyprzedza do ostatniej parówki - mógłbym podrzucić parę scen
>z rejestratora, ale nie chce mi się tego zrzucać i nie do tego mi on
>służy.
Dawaj - zobaczymy, czy aby naprawde tak niebezpiecznie bylo.
O, jest material do dyskusji
http://www.youtube.com/watch?v=XKAmX4csr2c
>> Czy nie stal tam czasem ktos godzinami to nie wiem, kto by tam
>> patrzyl w
>> podporzadkowane. Za to wiem ze teraz jade 60-70, a nie 120 :-(
>Na 2+1 jedziesz 60-70? Średnio, chwilowo?
Jak ktos przerobil 2+1 na lewoskret to co sie dziwisz. Moge szybciej,
ale jak ten "dekiel" :-)
>120km/h to nawet nie wolno.
Ale mozna :-)
>>> Tak było niebezpiecznie i jest wyraźnie lepiej
>>> - nie tylko statystycznie.
>> czy statystycznie to nie wiesz.
>Odczuwam bezpośrednio i statystycznie jest ~30% lepiej.
Statystycznie jest 30% na calej trasie. Ile miejscami - nie wiadomo.
>Skoro
>twierdzisz, że gdzie indziej wiele nie zrobiono, to zdaje się
>efekt jest szczególnie widoczny na "Twoim" odcinku.
Postawiono FR. Duzo daje :-)
Poza tym nie wiem co tam zrobiono za Warszawa, pol trasy niewiadome
dla mnie.
>> Oni dostali drobne pieniadze na drobne dzialania. I polowe (no,
>> teraz ja
>> pisze a nie wiem) wydali na fotoradary. To znaczy na slupki, bo
>> fotoradaru tam nie uswiadczysz.
>Tych FR to prawie nie ma.
Ale slupki stoja, strasza i bezpieczenstwo zapewniaja.
>>> Skąd możesz wiedzieć, skoro nie jeździsz?
>> A jezdze. Nie mowie ze dla przyjemnosci, ale jezdze :-)
>> I tam sie stosunkowo niewiele zmienia - tzn sie juz troche
>> uskladalo,
>> ale przez 20 lat to by mogli wiecej zrobic :-)
>Znaczy zmieniło się, czy nie widzisz? Ja w sumie zbyt często nie
>jeżdżę, ale z miesiąca na miesiąc, z roku na rok różnicę na plus
>widzę.
Nastawiali ograniczen do Olesnicy
Obwodnice Sycowa zrobili, ale to juz dawno temu.
Obwodnice Olesnicy, w standardzie autostrady.
W Bralinie nastawiali barierek nie wiadomo po co. I jedne sprytne
swiatla, a moze dwa.
Przed Kepnem troche sie polepszylo, ale potem znow zepsuli.
Za Wieruszowem droge poszerzyli, ale to tez juz dawno, i przez wsie,
to tylko zeby FR straszyc, a tam ze 20km obszaru zabudowanego.
Obwodnica Szczercowa , ale to juz tez ma swoje lata, ostatnio tylko
ograniczen przybylo.
Troche wysepek dla pieszych.
A na gierkowce chyba nic.
Malo jak na 20 lat i jedna z glownych drog krajowych. Bardzo malo.
>> I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(
>W mojej opinii niczego nie zepsuto, a to, że nie da się 120km/h
>jeździć
>na zwykłej krajówce...
A jeszcze niedawno sie dalo, wiec zepsuli, * jedne :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.12 23:11 Artur Maśląg
- 01.08.12 00:23 J.F.
- 01.08.12 13:55 Artur Maśląg
- 01.08.12 22:39 J.F.
- 03.08.12 10:02 Artur Maśląg
- 03.08.12 13:39 J.F
- 03.08.12 14:35 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=