  • 1. Data: 2010-11-10 19:29:40
    Temat: [DC] WM 90500 - uwaga na debila!
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Od dawna nie udało mi się spotkać na drodze ewidentnego debila, więc
    chciałem się moją dzisiejszą radością podzielić z innymi :->

    Rzecz działa się w DC na Bronisława Czecha, w stronę centrum, tuż przed
    Płowiecką, przed światłami z fotoradarem. Korek. Więcej stoimy niż
    jedziemy. Jak jedziemy, to tak 5m do przodu i znów stop. Na lewym pasie,
    tuż obok mnie kierowca czegoś w rodzaju srebrnej Skody, nr rejestracyjny
    WM 90500. Przed nim coś mniejszego - jakieś Seicento, czy Cinquecento.
    Koleś w Skodzie wisi tamtemu na zderzaku. Nie, żeby po prostu blisko
    podjeżdżał przy zatrzymywaniu, ale trzyma mu się niecałe pół metra od
    dupy w trakcie jazdy. Koleś z przodu chyba się tym zdenerwował, bo na
    najbliższym postoju kilka razy miga mu światłami stopu. Koleś z tyłu
    rozjuszony - pakuje się na pas zieleni, będzie wyprzedzał (w korku :-D),
    dojechał po trawie do połowy długości tego z przodu i zorientował się,
    że stoi w korku, czyli chyba nie wyprzedzi. Ok, wraca na swój pas, po
    czym wpie* się tuż przede mnie (skręca na prawy pas). No i się zaczęło.
    Zatrzymuje się obok kolesia w CC, czy SC, drzwi się otwierają i wytacza
    się jakaś spasła świnia. Oho! Będzie "nauczał", ale dlaczego k* przed
    moją maską??? Skończyło się na tym, że coś tam pokurwił, bo gość z
    drugiego samochodu go olał, wsiadł, dotoczył się do świateł, po których
    korek zelżał, zrobił wziuuuuu i tyle go widziano.

    To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu! Mniej ćpaj, mniej
    pij, czy co tam robisz, znajdź sobie kobietę, która ci da (wiem, że
    będzie to trudne), albo strzep sobie gdzieś pokątnie, bo jesteś
    przykładem niebezpiecznej dla innych drogowej mendy. Być może kierowca
    CC/SC coś ci wcześniej zawinił (nie wiem, widziałem tylko sytuację przed
    światłami), ale nie upoważnia cię to do takich kretyńskich zachowań
    (jakieś jeżdżenie po trawniku, wpiep* się przed innych i wstrzymywanie
    ruchu). Na wszelki wypadek zgłosiłem twoje wybryki Policji i mam
    nadzieję, że gdzieś cię po drodze dorwali.

    To się wyżaliłem, dziękuję za uwagę :->

    Maciek

  • 2. Data: 2010-11-10 19:40:14
    Temat: Re: [DC] WM 90500 - uwaga na debila!
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > chciałem się moją dzisiejszą radością podzielić z innymi

    Mój dzisiejszy debil siedział mi na zderzaku, padał mocny deszcz a
    wyboje były takie, że można było sobie kolanami zęby powybijać.

    Nie mam zamiaru jeździć po takich odcinkach więcej niz 70km/h.

    Naszła mnie refleksja że nie wszyscy kierowcy kochaja swoje samochody.
    tak jak pms :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2010-11-10 20:57:20
    Od: btn <w...@b...pl>

    Taki człowiek z racji swojego ego nie przyjmie tego do wiadomości a
    Policja? Co mu zrobi? Najwyżej go skontrolują, ewentualnie jak by była
    podstawa to mandat i tyle.

    Dobra rada: olać jak wspomniany kierownik CC/SC

  • 4. Data: 2010-11-10 21:58:44
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "btn"

> [...]
    > podstawa to mandat i tyle.
    >
    > Dobra rada: olać jak wspomniany kierownik CC/SC

    Wystarczy gwałtownie zachamować :-) i gość ma pozamiatane

  • 5. Data: 2010-11-10 22:23:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "btn"

    > Wystarczy gwałtownie zachamować :-) i gość ma pozamiatane

    W sensie wychylić się przez okno i go zwyzywać? Bo innego sposobu na
    "chamowanie" nie znam ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 6. Data: 2010-11-10 22:25:44
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Maciek napisal:

    > Rzecz działa się w DC na Bronisława Czecha, w stronę centrum,
    > tuż przed Płowiecką, przed światłami z fotoradarem. Korek.
    > Więcej stoimy niż jedziemy.

    O której, może też jechałem akurat. :P
    Swoją drogą, to ludzie jeździć nie potrafią
    i przez to tam jest korek... :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2010-11-10 22:33:40
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis"

    > W sensie wychylić się przez okno i go zwyzywać? Bo innego sposobu na
    > "chamowanie" nie znam ;P

    celowo użyłem tego zwrotu ;-) ponieważ uważam taki sposób hamowania za
    chamski i do tego bardzo skuteczny, przy okazji pacjent uczy się co
    znaczy bezpieczna odległość :)

    Ładnie się wytłumaczyłem?

    Pozdrówki :)

  • 8. Data: 2010-11-10 22:37:01
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > celowo użyłem tego zwrotu ;-) ponieważ uważam taki sposób hamowania za
    > chamski i do tego bardzo skuteczny, przy okazji pacjent uczy się co

    Mogłeś użyć cudzysłowu ;P

  • 9. Data: 2010-11-10 23:13:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "Lewis"

    > celowo użyłem tego zwrotu ;-) ponieważ uważam taki sposób hamowania za
    > chamski i do tego bardzo skuteczny, przy okazji pacjent uczy się co
    > znaczy bezpieczna odległość :)

    To się robi inaczej. Instrukcję masz w pierwszym odcinku "Zmienników". :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-11-11 00:21:32
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    > To się robi inaczej. Instrukcję masz w pierwszym odcinku "Zmienników". :P

    W sensie że jednocześnie gaz i hamulec? To raczej było w drugim.