    Date: Wed, 10 Nov 2010 19:29:40 +0100
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [DC] WM 90500 - uwaga na debila!

    Witam

    Od dawna nie udało mi się spotkać na drodze ewidentnego debila, więc
    chciałem się moją dzisiejszą radością podzielić z innymi :->

    Rzecz działa się w DC na Bronisława Czecha, w stronę centrum, tuż przed
    Płowiecką, przed światłami z fotoradarem. Korek. Więcej stoimy niż
    jedziemy. Jak jedziemy, to tak 5m do przodu i znów stop. Na lewym pasie,
    tuż obok mnie kierowca czegoś w rodzaju srebrnej Skody, nr rejestracyjny
    WM 90500. Przed nim coś mniejszego - jakieś Seicento, czy Cinquecento.
    Koleś w Skodzie wisi tamtemu na zderzaku. Nie, żeby po prostu blisko
    podjeżdżał przy zatrzymywaniu, ale trzyma mu się niecałe pół metra od
    dupy w trakcie jazdy. Koleś z przodu chyba się tym zdenerwował, bo na
    najbliższym postoju kilka razy miga mu światłami stopu. Koleś z tyłu
    rozjuszony - pakuje się na pas zieleni, będzie wyprzedzał (w korku :-D),
    dojechał po trawie do połowy długości tego z przodu i zorientował się,
    że stoi w korku, czyli chyba nie wyprzedzi. Ok, wraca na swój pas, po
    czym wpie* się tuż przede mnie (skręca na prawy pas). No i się zaczęło.
    Zatrzymuje się obok kolesia w CC, czy SC, drzwi się otwierają i wytacza
    się jakaś spasła świnia. Oho! Będzie "nauczał", ale dlaczego k* przed
    moją maską??? Skończyło się na tym, że coś tam pokurwił, bo gość z
    drugiego samochodu go olał, wsiadł, dotoczył się do świateł, po których
    korek zelżał, zrobił wziuuuuu i tyle go widziano.

    To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu! Mniej ćpaj, mniej
    pij, czy co tam robisz, znajdź sobie kobietę, która ci da (wiem, że
    będzie to trudne), albo strzep sobie gdzieś pokątnie, bo jesteś
    przykładem niebezpiecznej dla innych drogowej mendy. Być może kierowca
    CC/SC coś ci wcześniej zawinił (nie wiem, widziałem tylko sytuację przed
    światłami), ale nie upoważnia cię to do takich kretyńskich zachowań
    (jakieś jeżdżenie po trawniku, wpiep* się przed innych i wstrzymywanie
    ruchu). Na wszelki wypadek zgłosiłem twoje wybryki Policji i mam
    nadzieję, że gdzieś cię po drodze dorwali.

    To się wyżaliłem, dziękuję za uwagę :->

    Maciek