  • 21. Data: 2010-11-11 22:49:11
    Temat: Re: [DC] WM 90500 - uwaga na debila!
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > pij, czy co tam robisz, znajdź sobie kobietę, która ci da (wiem, że
    > będzie to trudne), albo strzep sobie gdzieś pokątnie, bo jesteś
    > przykładem niebezpiecznej dla innych drogowej mendy. Być może kierowca
    > CC/SC coś ci wcześniej zawinił (nie wiem, widziałem tylko sytuację przed
    > światłami), ale nie upoważnia cię to do takich kretyńskich zachowań
    > (jakieś jeżdżenie po trawniku, wpiep* się przed innych i wstrzymywanie
    > ruchu). Na wszelki wypadek zgłosiłem twoje wybryki Policji i mam
    > nadzieję, że gdzieś cię po drodze dorwali.

    Najlepiej w takich przypadkach zrobić jakąś fotkę lub filmik i wrzucać na
    http://www.jakjedziesz.pl

    Pozdrawiam,
    kietlak

  • 22. Data: 2010-11-12 09:32:04
    Temat: Re: WM 90500 - uwaga na debila!
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 11 Lis, 22:49, "kietlak" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Ja pier***e ;) niektórzy to mają jazdę ;) jak jeździłem po wrocku
    kilka razy to miałem kilka jazd - w sumie nie wiadomo dlaczego... ani
    się nie wlekłem ani nic. Nie wiem czy ktoś z Was próbował, ale jak mam
    wyjątkowo dobry humor to się śmieję jak jakiś pieniacz uderza do mnie.
    Tylko prawda jest taka, że po takiej salwie śmiechu gość może się
    jeszcze bardziej wku**ić i ciężko przewidzieć co mu do łba strzeli ;)

  • 23. Data: 2010-11-12 11:30:37
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Nie martw się. Jest takich więcej.
    Kilka dni temu w DC na Rosoła, moja dziewczyna próbowała w korku zmienić pas.
    Jak to w korku, powoli jej się jakoś udało. Jak to blondynka, może nawet nie do
    końca świadomie wymusiła trochę ;-)
    Ponieważ rzecz działa się przy prędkościach bliskich zerowej, nie skutkowało to
    żadnym zagrożeniem. ostała strąbiona, może pokazał jakiś blondynkowy gest?
    Akurat chwile później zadzwoniłem do niej (miała zestaw słuchawkowy). Usłyszałem
    tylko krzyk i przerażenie. Okazało się, że jakiś narwaniec złocistym Nissanie
    Note WF95-ileś tam, wyprzedził ją tuż za skrzyżowaniem, zajechał drogę, wyszedł
    i urwał lusterko w jej autku. To już nie debil, to bandyta.
    W związku z tym zadzwoniła od razu na Policję, pojechała złożyć zeznania. Na
    szczęście dla niego lusterko udało się włożyć na miejsce, nie uległo
    roztrzaskaniu. W związku z tym być może nie będzie miał sprawy w sądzie, ale na
    przesłuchanie będzie wzywany. Przynajmniej straci trochę czasu i na drugi,
    trzeci raz się zastanowi.
    Polecam formalne załatwianie sprawy, bo jeśli takim debilom pozwolimy na ich
    wybryki bezkarnie, to będzie tylko gorzej i staną się one normą.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 25. Data: 2010-11-16 15:12:07
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:4cdae499$0$22800$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten
    Maciek . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu!

    Aaaa...to ja bylem...Przepraszam wystarczy?No pacz, nie dorwali mnie i co
    teraz?

    > To się wyżaliłem, dziękuję za uwagę :->

    Misiek nie placz - kupie Ci chechuacz!
    Polecam wiecej jazdy za kierownica - wieksza praktyka w podobnych
    "przypadkach" krzepi ;-P

    Wzruszajaca historia ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 26. Data: 2010-11-19 00:39:01
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-11-11 10:48, Mateusz pisze:
    > z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
    > wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

    Tak ;-) tyle że ja preferuję "zapalanie" stopa.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 27. Data: 2010-11-19 19:23:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 01:48:22 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

    > z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
    > wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

    Oczywiście :D

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2010-11-23 23:53:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-16 15:12, Dman-666 pisze:
    > Aaaa...to ja bylem...Przepraszam wystarczy?No pacz, nie dorwali mnie i co
    > teraz?
    Zakładam, że teraz już sobie gdzieś strzepałeś i ciśnienie ci tych kilku
    szarych komórek nie dobija do samego czubka tępego łba.

    > Misiek nie placz - kupie Ci chechuacz!
    > Polecam wiecej jazdy za kierownica - wieksza praktyka w podobnych
    > "przypadkach" krzepi ;-P
    Osobiście życzę ci kolesia, który po takich akcjach w twoim wykonaniu
    zwyczajnie wysiądzie z czymś ciężkim i doprowadzi do defektów auta
    uniemożliwiających dalszą jazdę - będzie bezpieczniej dla wszystkich :->

    Maciek

  • 29. Data: 2010-11-24 10:31:44
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 19 Lis, 00:39, Przemysław Gubernat <rep...@WYKASUJ-
    To.r3pc10.pl.na.newsach> wrote:
    > W dniu 2010-11-11 10:48, Mateusz pisze:> z całym szacunkiem Panowie, ale czy
    ktokolwiek z Was faktycznie

    > Tak ;-) tyle że ja preferuję "zapalanie" stopa.

    No to witam w klubie ;)

  • 30. Data: 2010-11-24 16:15:34
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dman-666 <d...@t...o2.pl> napisał(a):

    > Patrze a tu w szybce robal taki:
    > news:4cdae499$0$22800$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten
    > Maciek . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    CUT

    > Wzruszajaca historia ;)

    Rozumiem, ze sobie jaja robisz?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy