  • 11. Data: 2010-11-11 09:07:53
    Temat: Re: WM 90500 - uwaga na debila!
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 10 Lis, 21:58, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Wystarczy gwałtownie zachamować :-) i gość ma pozamiatane

    to się nie sprawdza... można się bardzo zdziwić co wtedy taki koleś
    zrobi. Nawet jakby wjechał Ci w tył to naprawdę sądzisz, że w
    większości przypadków grzecznie sobie staniecie na poboczu, spiszecie
    oświadczenie i każdy w swoją stronę ? przy założeniu, że gość w ogóle
    by się zatrzymał.

  • 12. Data: 2010-11-11 10:16:03
    Temat: Re: [DC] WM 90500 - uwaga na debila!
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Wystarczy gwałtownie zachamować :-) i gość ma pozamiatane
    Obawiam się, że sprawa niekorzystna, bo po pierwsze samochód uszkodzony
    (w przypadku takiego CC/SC to może się okazać szkoda całkowita), zabawy
    z odzyskaniem kasy z ubezpieczalni, a taki chamowaty debil zapewne nie
    będzie tego ułatwiał.

    Maciek

  • 13. Data: 2010-11-11 10:17:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-10 22:25, Myjk pisze:
    > O której, może też jechałem akurat. :P
    > Swoją drogą, to ludzie jeździć nie potrafią
    > i przez to tam jest korek... :P
    A gdzieś tak koło 18:00-18:15.

    Maciek

  • 14. Data: 2010-11-11 10:21:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-10 20:57, btn pisze:
    > Taki człowiek z racji swojego ego nie przyjmie tego do wiadomości a
    > Policja? Co mu zrobi? Najwyżej go skontrolują, ewentualnie jak by była
    > podstawa to mandat i tyle.
    Mam wrażenie, że Policja mogłaby mu trochę obniżyć ciśnienie. Gość się
    wyraźnie gdzieś spieszył, nie miał zupełnie czasu ochłonąć. Sprawdzenie
    dokumentów, trzeźwości, stanu samochodu, mogłoby dać mu te parę minut na
    odnalezienie sensu życia, poza szukaniem zaczepki. No i może przy okazji
    coś by jednak znaleźli ;-)

    Maciek

  • 15. Data: 2010-11-11 10:24:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-11 09:07, Mateusz pisze:
> [...]
    > większości przypadków grzecznie sobie staniecie na poboczu, spiszecie
    > oświadczenie i każdy w swoją stronę ? przy założeniu, że gość w ogóle
    Eeeee - gdyby uciekł, to dopiero miałby pozamiatane. Świadków raczej
    kilku by się znalazło (przy założeniu, że chciałoby się komuś zatrzymać,
    ale mi się akurat nie spieszyło ;-))

    Maciek

  • 16. Data: 2010-11-11 10:48:22
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
    wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

    ja tu widzę tylko teorię... fakt faktem, raz tak zrobiłem i później
    bardzo żałowałem, bo gość mnie wyprzedził, zjechał na mój pas i też
    depnął po hamulcach. Oczywiście byłem na to przygotowany, bo tego typu
    zagrywki to typowa sprawa ;) ale po co się stresować... ;)

  • 17. Data: 2010-11-11 11:13:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 00:21, Grejon pisze:

    > W sensie że jednocześnie gaz i hamulec? To raczej było w drugim.

    No, może i w drugim. Dawno nie oglądałem. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2010-11-11 12:04:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 11:13:41 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >No, może i w drugim. Dawno nie oglądałem. :)

    Jakieś pół godziny temu na Comedy Central widziałem pierwszy odcinek
    :) Masz okazję.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-11-11 15:30:17
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Grejon napisal:

    > W sensie że jednocześnie gaz i hamulec? To raczej było w drugim.

    Ale wiecie, że VAGi odcinają przepustnicę jeśli tylko
    zapala się STOP? Nie da się wtedy przyśpieszyć. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2010-11-11 15:36:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz"

    > ja tu widzę tylko teorię... fakt faktem, raz tak zrobiłem i później
    > bardzo żałowałem, bo gość mnie wyprzedził, zjechał na mój pas i też
    > depnął po hamulcach.

    Ręczny Panie, ręczny ;-)