  • 11. Data: 2011-01-18 00:51:55
    Temat: Re: DAS - opinie?
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-01-17 20:19, DoQ pisze:
    > Witam,
    >

    > Rozważam zakup polisy w DAS.
    > Czy ktoś z Was mógłby podzielić się wrażeniami? Chodzi mi o ich działalność, czy
    > są skuteczni i jak to ogólnie wygląda z punktu widzenia klienta.

    OC sprawcy: "pacjent" (w czasie zdarzenia) 7 letnie Renault. Szkody - cały bok
    uszkodzony. Do wymiany drzwi, błotnik + naprawa nadkola.
    (u)bezpieczyciel: Warta, która wskazała pana Zenka naprawiającego w warsztacie.
    Naprawa w ASO, mimo "walki" pisemnej DAS <-> Warta sprawa wylądowała w sądzie
    (AFAIR Warta i tak dopłaciła do pierwotnej wyceny). Jakieś 3 miesiące temu
    sprawa zakończona nakazem zapłaty + odsetki :D
    Prawnika wskazał DAS, prawnik lokalny.
    Koszt polisy: ok. 200 zł/rok

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 12. Data: 2011-01-18 03:47:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DoQ wrote:

    > Aaa no widzisz, to już mi sporo wyjaśniło.
    > Miałem obawy, czy nie zatrudniają za grosze "prawników" co to
    > przedtem sprzedawali marchewkę na targu (jak to teraz często bywa).

    Ech, moja żona jest radcą prawnym, trochę pracuje na etatach, trochę
    normalnie prowadzi sprawy. I naprawdę, sprawa sprawie nierówna. Taka
    popierdułka jak sprawa z TU w sądzie to nie trzeba geniusza. Normalny
    radca prawny czy adwokat weźmie taką sprawę za 500 pln + 400-500 pln za
    każdą rozprawę. Już za tyle się opłaca.
    A jak jeszcze się takimi sprawami zajmuje często, ma szymelki do pozwów
    w temacie, to zupełny luz.

    Sprawa się zakończy po jednej - dwóch rozprawach.

    A taką kasę to spokojnie się dostanie jako zasądzone koszty od TU.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2011-01-18 08:54:31
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:25:34 +0100, DoQ napisał(a):

    > No właśnie myślę o tym pełnym pakiecie, rodzinnym...

    Jak to wychodzi kosztowo?

    > Tylko cały czas mam mieszane uczucia, bo jakoś "polisa" kojarzy mi się z
    > dymaniem klienta ;)

    Coś w tym jest ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 14. Data: 2011-01-18 08:55:21
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:01:27 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > OK, odpuszczam już tego priva i piszę tutaj ;)

    :)
    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2011-01-18 09:20:31
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Podczas zgłaszania szkody ubezpieczycielowi miał zapakowane dokumenty w
    > obwolutę z DAS. Budziło to grozę w oczach panieniki przyjmującej zlecenie

    tak, tak. oczywiscie. standardowy text ktory sprzedaja akwizytorzy
    handlujacy polisami das. na ubezpieczycielu nie robi to zadnego wrazenia, a
    tymbardziej na pani przyjmujacej dokumenty. ogarnij sie chlopie.

  • 16. Data: 2011-01-18 17:58:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-18 09:20, marek wrote:
> [...]
    > handlujacy polisami das. na ubezpieczycielu nie robi to zadnego
    > wrazenia, a tymbardziej na pani przyjmujacej dokumenty. ogarnij sie

    Obawiam się, że gdyby nie pomiar na wiarygodnej próbie sąsiada to bym
    też nie uwierzył. Identyczna szkoda parkingowa zgłoszona w tym samym
    momencie (dwa samochody na parkingu rozjechane przez jakiegoś pijanego
    debila). Klient z DAS dostaje odszkodowanie od razu, klient bez DAS
    dostaje po długim marudzeniu i straszeniu prawnikami. Szkoda identyczna.
    Samochody podobne.

    Sam się po tym wypadku głeboko zastanawiam czy jednak nie ma to wplywu.

  • 17. Data: 2011-01-18 19:40:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:47:17 +0100, Dysiek napisał(a):

    > Ile kosztuje takie "ubezpieczenie"? Na www nie pisza.
    >
    > Dysiek

    Zależy od wariantu
    w granicach 150 (tylko daney samochód lub osoba) do 700 (cała rodzina i
    wsytkie pojazdy)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 18. Data: 2011-01-18 21:42:46
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    >Szkoda identyczna.

    nie wystepuje w przyrodzie. na tym mozemy zakonczyc ta dyskusje. ale jesli
    naprawde wierzysz w to co mowisz to kupuj.

  • 19. Data: 2011-01-19 21:12:14
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-01-17 22:47, Dysiek pisze:

    > Ile kosztuje takie "ubezpieczenie"? Na www nie pisza.

    Za jedno auto place 256zl za wszystkie chyba chcieli 380zl (wszystkie
    ktore bede prowadzil) a pakietu rodzinnego to nie pamietam ale cos mi
    sie kolacze 500-600zl.

    W tym roku pierwszy raz uzywalem DAS bo AXA dlugo zwlekala z wyplata
    odszkodowania i finalnie buchneli mi 80zl :-)

    DAS po wezwaniu AXA do uzupelnienia wyplaty stwierdzil ze im sie to nie
    oplaca i ze sami mi oddadza ta kwote 80zl :) bo koszty rozprawy sa
    wyzsze niz to 80zl.

    Dzialaja wolno i malo informuja klienta co sie dzieje w sprawie, dwa
    razy sie przypominalem, ale jak napisali pismo to mi sie podobalo
    prawniczy belkot ktory zrozumie tylko inny prawnik :)

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===