  • Data: 2009-10-25 11:47:23
    Temat: Re: D80 i SB-900
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hc1d4l$4k8$1@inews.gazeta.pl...

    > a dlaczego miałby nie wykorzystać?
    > IMHO niepotrzebnie starasz się mu udowodnić, że źle wydaje kase - ma
    > kase - niech kupuje
    > różnica jest ogromna

    Ja mu niczego nie chce udowodnic (jego kasa - jego sprawa), ale chodzi mi o
    czysto techniczna kompatybilnosc zestaw<->lampa np. (pewnie teoretyzuję)
    zeby nie bylo tak ze do najlepszego okreslenia sily blysku lampa potrzebuje
    od aparatu info o odleglosci obiektu a tej odleglosci do aparatu nie
    przekazuje posiadany przez kolege obiektyw, ale inne obiektywy, ktore
    musialby dokupic to robia. Podkreslam jeszcze raz ze podany przyklad tej
    niekompatybilnosci jest czysto teoretyczny, ale moze inne niekompatybilnosci
    w tym przypadku sa realne.