  • Data: 2009-10-26 13:53:12
    Temat: Re: D80 i SB-900
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] napisał(a):

    > "Kolega (amator) posiada nikona D80 z obiektywem AF-S DX Zoom-Nikkor 18-135
    > mm f/3.5-5.6G IF-ED i chce kupic do tego zestawu lampe blyskowa. Nie
    > jest za
    > bardzo ograniczony budzetem wiec jego wybor padl na najnowszy model
    > SB-900."
    >
    > nie do zestawy D90 + 18-135 dokupić SB-900
    >
    > chyba dziś jest dzień bez kawy ;]

    Kawę piłem :-), a sformułowanie Piotra było nieprecyzyjne:

    > Taka lampa pozwoli mu na wykorzystanie wszystkich możliwości tego
    > zestawu,

    Czyli sama lampa daje już wszystkie możliwości zestawu D90 + 18-135 + SB-900

    > plus dużo więcej, gdyby się zdecydował.

    To wygląda na niedopowiedzenie. Konkretnie co więcej? I gdyby na co się
    zdecydował? Jedyna logiczna interpretacja tej wypowiedzi to kolejna
    lampa, rozszerzająca system Nikon CLS.

    Dlatego drążę, podobnie jak Odcień Nasycenie, dla niego to też nie było
    jasne jak widać.

    --
    Mirek