  • 1. Data: 2011-03-04 21:27:02
    Temat: D4D 116KM - jakie usterki?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Jakie ten silnik trapią usterki?
    Po jakim przebiegu?

    Jeśli to różnica - w Rav4 2gen.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2011-03-05 16:40:46
    Temat: Re: D4D 116KM - jakie usterki?
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ikrhuh$fp9$1@news.onet.pl...
    > Jakie ten silnik trapią usterki?
    > Po jakim przebiegu?

    ZTCW to dobry silnik, nie ma z nim problemów jeśli był rzetelnie
    serwisowany. Może dwumas paść ewentualnie w bardziej wyeksploatowanych
    sztukach. Jak chcesz mu wirusa zadać to musisz niestety oryginał TTE, na
    "allegrowych" wpinkach są problemy.

  • 3. Data: 2011-03-05 17:33:10
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > serwisowany. Może dwumas paść ewentualnie w bardziej wyeksploatowanych
    > sztukach. Jak chcesz mu wirusa zadać to musisz niestety oryginał TTE, na

    Co to znaczy bardziej wyeksploatowanych - mniej więcej jaką ma
    żywotność? [kolega przebił niedawno 160 czy 170k km z tym silnikiem bez
    wymiany dwumasy, ale ciekaw jestem co dalej]

    Jak z tym chipem - zostaje tylko Toyota czy są tuningownie które robią
    to na rzeczonych chipach TTE?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2011-03-05 19:31:29
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Jak z tym chipem - zostaje tylko Toyota czy są tuningownie które robią to
    > na rzeczonych chipach TTE?

    Popróbuj z innymi, ale wyrzucisz kasę w błoto. Obadaj corollaclub.org.

  • 5. Data: 2011-03-06 10:54:58
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy bardziej wyeksploatowanych - mniej więcej jaką ma żywotność?
    > [kolega przebił niedawno 160 czy 170k km z tym silnikiem bez wymiany
    > dwumasy, ale ciekaw jestem co dalej]

    Dwumasy padały dość szybko w D4D 110 KM które były montowane np w Avensisach
    T22. W T25 116 KM chyba coś poprawili bo jest sporo aut które przekraczają
    150 tys bez wymiany.

    > Jak z tym chipem - zostaje tylko Toyota czy są tuningownie które robią to
    > na rzeczonych chipach TTE?

    V-tech i inne firmy robią powerboxy, ludzie sobie chwalą. Chiptuningu
    jeszcze chyba nikt w Poslce nie robi.