  • 11. Data: 2009-11-04 12:55:49
    Temat: Re: D300s vs. D300
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    to sa pelne j-pegi z RAW - sa opisy jak oni to robili. Naoczne porownania
    bezlitosnie ukazuja rzeczywistosc. Szkoda ze baza nie zawiera wiekszej
    ilosci skrzynek.

  • 12. Data: 2009-11-04 16:44:11
    Od: "a.no" <a...@g...com>

    On 4 Lis, 13:55, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > to sa pelne j-pegi z RAW - sa opisy jak oni to robili. Naoczne porownania
    > bezlitosnie ukazuja rzeczywistosc. Szkoda ze baza nie zawiera wiekszej
    > ilosci skrzynek.

    gdzie?
    ja tam widze:
    "These images are JPEGs straight from the camera" - w porownywarce
    co prawda w tescie jest tez kilka NEF'ow ale chyba nie o nich piszesz?

    A.

  • 13. Data: 2009-11-04 18:39:16
    Od: "Virtuozik" <p...@a...wstopce.pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > ... ale i tak nadal lepiej od 5D Mark II , 7D , K7

    znaczy w D300s jest lepiej niz np w 7D pod wzgledem szczegolow?

    http://www.ericreagan.com/photos/694238587_n8kwQ-O.j
    pg
    ja tam w tym wzorku po lewej z 7D widze duzo wiecej szczegolow niz z
    D300s... z reszta na innych czulosciach podobnie..
    ale ja sie nie znam, a porownanie pewnie robil zly i stronniczy canonier :>

    zrodlo:
    http://www.photographybay.com/2009/10/27/canon-7d-vs
    -nikon-d300s-iso-test/

    Nawiasem mowiac takie porownania troche mnie smiesza...

    Pozdr.

    Virtuozik

  • 14. Data: 2009-11-05 02:43:54
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Dziekuje... duzo slusznych uwag - w koncu chyba najlepiej pojsc do Media
    Markt z wlasna kostka pamieci i samemu cyknac pare RAWow z kilku modeli, bo
    te testy internetowe sa czesto naciagane i tendencyjne.

  • 15. Data: 2009-11-07 17:06:23
    Od: ZbyszekK <Z...@p...pl>

    Pikus' pisze:
    > ... ale i tak nadal lepiej od 5D Mark II ,

    Jasne, LOL.....

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 16. Data: 2009-11-07 17:35:04
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Pikus' pisze:
    > Dziekuje... duzo slusznych uwag - w koncu chyba najlepiej pojsc do Media
    > Markt z wlasna kostka pamieci i samemu cyknac pare RAWow z kilku modeli, bo
    > te testy internetowe sa czesto naciagane i tendencyjne.

    O ile będą mieli baterie naładowane. Co nie pójdę do EuroRTVAGD, to
    nigdy nie mają pod ręką baterii, bo producenci nie dostarczają
    dodatkowych, a te z zestawów "trzeba formatować".
    I pewnie co gorsza - rozpakowywać z folii, więc później nie będzie można
    sprzedać jako nowy sprzęt, zamiast uczciwie - powystawowy.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 17. Data: 2009-11-07 18:18:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Nov., 07:40, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM

    z takich testow nic nie wynika.

    da sie zrobic zdjecie tym samym aparatem na tym samym iso , a zdjecia
    beda sie wyraznie roznic szumami.

    jedno jest pewne - szumi jak sie wypije pol litra czystej na glowe , a
    z aparatami to roznie bywa.