  • 51. Data: 2020-03-02 11:02:06
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-03-01 20:25, z wrote:
    [...]
    > Seaty, A3, Golfy 1,8 Turbo 150 KM z roczników 2000+ już nie tanieją.
    > PSIPADEK? ;-)
    Żaden psipadek. Powoli stają się już eksponatami muzealnymi to i nic
    dziwnego, że ceny przestają spadać. :-)

  • 52. Data: 2020-03-02 11:04:22
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 10:43, robot pisze:

    > Juz ja wybrałem sobie wersję i kolor:
    >
    > https://images.app.goo.gl/mobL4VZ9hHZTT8a88

    I po personalizacji:

    https://ibb.co/860W0qL

  • 53. Data: 2020-03-02 11:23:16
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 11:04, robot pisze:

    > I po personalizacji:
    >
    > https://ibb.co/860W0qL

    A żeby znaleźć cos pozytywnego dzisiaj.
    To dobra nazwe dali dla rodzinnego samochodu.
    Pomysłową i ładną.

  • 54. Data: 2020-03-02 12:14:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 11:02, JDX pisze:

    I w czym taki Seat (nawet z wpakowaniem kupy szmalu w niego) jest gorszy
    od nowego?

  • 55. Data: 2020-03-02 12:22:15
    Od: z <...@...pl>

    W bogatych zachodnich krajach gdzie staruszek nie może mieć już prawa
    jazdy może sobie takiego kupić.
    Oczywiście też może jeździć 14-16 latek.
    Taki pojazd musi być lekki z uwagi na przepisy i mieć ograniczoną moc i
    prędkość.

    Ale... Jeśli się go nafaszeruje bateriami zaczyna być problem.

    Albo idziemy w funkcjonalność i zasięg i kolejne przepisy prawne albo
    robimy malutką bateryjkę.

    Coś takiego ma rację bytu z małym dieslem i zbiornikiem paliwa 10l.
    I takie się sprzedają.

  • 56. Data: 2020-03-02 19:00:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-02 10:37, robot wrote:

    > No i ta predkośc maksymalna 450 km/h. Przecież to rakieta.
    > No ale w elektrykach to nie dziwi.
    > Zaraz. Chwila. Ile? 45?
    > Może to w milach morskich?

    Może ... Ty nie chesz samochodu do miasta i dlatego ten samochód do
    miasta nie ma dla Ciebie wartości.

  • 57. Data: 2020-03-02 19:00:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-02 12:22, z wrote:
> [...]
    > robimy malutką bateryjkę.
    >
    > Coś takiego ma rację bytu z małym dieslem i zbiornikiem paliwa 10l.

    No ale takie coś pierdzi, śmierdzi i nie ma sensu ekologicznego. Te
    elektryki jednak dają ograniczenie emisji spalin w miastach i właśnie do
    miast nadają się najbardziej o czym już dawno pisałem. I nie ma
    znaczenia, że gros ludzików chce limuzynę bo limuzyna nie jest i nigdy
    nie będzie do miasta. Właśnie inny target.

  • 58. Data: 2020-03-02 20:05:21
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 12:00:48 UTC-6 użytkownik kk napisał:

    > No ale takie coś pierdzi, śmierdzi i nie ma sensu ekologicznego. Te
    > elektryki jednak dają ograniczenie emisji spalin w miastach i właśnie do
    > miast nadają się najbardziej o czym już dawno pisałem.

    Tu z grubsza ok.

    > I nie ma
    > znaczenia, że gros ludzików chce limuzynę bo limuzyna nie jest i nigdy
    > nie będzie do miasta. Właśnie inny target.

    A tu nie.

    Dwie sprawy przynajmniej:
    1. W polsce zeby auto na firme miec trza suva z kratka czy bez. Jeden kit. twizy w
    koszta nie wrzucisz. lifa tez nie.
    Juz nie wspominam o rozliczeniu pradu do takiego jak jakis ludek tym do klienta
    jezdzi albo bulki rozwozi w malej firmie.

    2. w europie jeszcze nie ale w usa producenci specjalnie tak ksztaltuja oferte aby
    wypierac male auta z rynku.
    Gdzie oferta kombi w usa? Niby jest, ale z dupy*, lepiej kupic suva.

    I w efekcie miejsca gdzie mozna zrobic wiele dla ekologii sa zignorowane przez tych
    co maja jaka kolwiek pozycje do zmiany sytuacji.

    Wiec nie bardzo to tak jest ze ludziki chca limuzyny czy suv-y.
    Oni grzecznie pra w kierunku wskazywanym przez rzad albo koncerny.

    *2 to nie tylko w usa sie dzieje ze kombiaki drogie, wcale nie wiele wieksze od
    hatchbackow, albo wogole ich nie ma. Nawet tojota robi te kombiaki male. Kiedysiejsze
    mondeo mialo bagaznik ogromny. Dzis nawet ono jest male. Juz nie wspomne o jakichs
    tojotach czy innych subaru co niby sa kombi ale bagaznik jest taki ze szkoda gadac...

    Chcesz rewolucji elektrycznej u nas?
    Pozwol wrzucac w koszty lify, volty czy inne twizy albo wrecz e-biki (kurierzy
    miejscy). Sie zrobi ruch taki jak z fotowoltaika...

  • 59. Data: 2020-03-02 20:14:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2020 o 09:37, T. pisze:

    > No właśnie nie wyszedł, bo akurat Łada się przez te lata mocno zmieniła
    > :-)

    Ale wiesz, że większość dowcipów nie jest wcale prawdziwa?

    > Z pewnością bardziej niż Polonez ;-)

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_VnnHlZFiqK
    sTmQAjJ4CSKIjR0SGOYrYm.jpg

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2020-03-02 20:21:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.03.2020 o 23:21, Cavallino pisze:

    > A taki elektryk wcale - podłączasz do gniazda gdy idziesz spać.
    > Więc i tak jesteś do przodu.

    Noo, szczególnie jak mieszkasz w jakimś blokowisku.
    Poza tym przy 20-30 kilometrach zasięgu możesz nie dojechać do miejsca
    gdzie idziesz spać.

    > Z 1 cylindrowym dieslem nie jest głośno?
    > Jakoś nie wierzę.

    Ale liczba cylindrów tak średnio przekłada się na głośność.