  • 41. Data: 2020-03-01 23:48:33
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 21:56, z pisze:

    > O widzę że zaczynasz łapać.
    > Miałeś kiedyś w ręku sprzęt firmy Thompsonic? ;-)

    No. I?

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2020-03-01 23:49:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 22:00, T. pisze:

    > Tu akurat strzeliłeś jak kulą w płot. Zobacz sobie, jak wygląda Łada
    > Vesta i z jakimi (normalnymi) silnikami jest oferowana.
    >
    > https://www.lada.de/

    Ale rozumiesz, że to dowcip był?

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-03-02 00:47:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tutaj jest bez tasiemek zamiast klamek ale trochę droższy chociaż chyba i tak tanszy
    od Twizy.
    https://elektrowoz.pl/auta/chinski-zotye-e200-ev-bed
    zie-produkowany-na-bialorusi/

  • 44. Data: 2020-03-02 07:49:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 23:19, Cavallino pisze:
    > Ten ma być za 30 i to by była całkiem ciekawa oferta.

    Skoro jeździłeś to wiesz że to musi mieć chyba 500 kg MAX masy.
    Żeby tam włożyć większe akumulatory bo te są jednak za małe trzeba by go
    robić z TYTANU? ;-)

    Pomysł jest DOBRY ale nie pozwolą na jego upowszechnienie przepisy.
    Musi być cięższy. A jak cięższy to i z poduszkami, komputerami,
    systemami odpowietrzania zbiornika paliwa ...

    I robi się DROGO

    UE w swojej KRASIE ;-)

    Nie bez powodu Włosi/Francuzi do napędu takich aut wkładają diesla. Bo
    tylko w ten sposób się to SPINA.

  • 45. Data: 2020-03-02 07:51:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 23:21, Cavallino pisze:
    > Z 1 cylindrowym dieslem nie jest głośno?
    > Jakoś nie wierzę.

    Nikt nie napisał że jest CICHO.

    PS. 2 cylindry. Tak jak w Ursusie C-330 ;-)

  • 46. Data: 2020-03-02 07:54:31
    Od: z <...@...pl>

    > Tutaj jest bez tasiemek zamiast klamek ale trochę droższy chociaż chyba i tak
    tanszy od Twizy.
    > https://elektrowoz.pl/auta/chinski-zotye-e200-ev-bed
    zie-produkowany-na-bialorusi/

    Cena Zotye E200 EV ma się rozpoczynać od równowartości 17 tysięcy
    dolarów, co odpowiada 56,4 tysiąca złotych.

    No właśnie. CENA

  • 47. Data: 2020-03-02 09:37:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 23:49, Shrek pisze:

    > Ale rozumiesz, że to dowcip był?

    No właśnie nie wyszedł, bo akurat Łada się przez te lata mocno zmieniła
    :-) Z pewnością bardziej niż Polonez ;-)
    T.

  • 48. Data: 2020-03-02 10:34:39
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 19:24, T. pisze:
> [...]
    kupienia za 26 tysięcy złotych. Prędkość maksymalna 45km/h zasięg na ladowaniu 70
    kilometrów. Koszt ładowania do pełna 2-3,50 zł w zależności od taryfy. Do duzego
    miasta nic wiecej nie jest potrzebne. Oby cieszył się popularnością to za chwilę inni
    producenci wprowadza do sprzedaży podobne. Przy Twizy AMI to limuzyna klasy Lux.

    > W środku to nie ma nawet klamek, tylko tasiemka... :-)
    > No i drzwi - łapacz kur :-)
    >
    > https://tinyurl.com/qode9pf

    Rzeczywiście limuzyna.
    Dla Prezesa będzie w sam raz.

  • 49. Data: 2020-03-02 10:37:57
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    producenci wprowadza do sprzedaży podobne. Przy Twizy AMI to limuzyna klasy Lux.

    > W środku to nie ma nawet klamek, tylko tasiemka... :-)

    No i ta predkośc maksymalna 450 km/h. Przecież to rakieta.
    No ale w elektrykach to nie dziwi.
    Zaraz. Chwila. Ile? 45?
    Może to w milach morskich?

  • 50. Data: 2020-03-02 10:43:52