  • 31. Data: 2020-03-01 21:12:45
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A co mają spaść do trzech kostek masła? ;)

    Swego czasu miałem jednocześnie 3szt fso1500
    W okolicy przełomu wieków pozbyłem się ich za właśnie 3 kostki masła;)
    Nikt nie chciał dać więcej jak ważyły x cena złomu
    Dzisiaj licząc promocyjnie masło po 3 zł za KAZDEGO z tych fiatów dostałbym ze 3000
    kostek masła od ręki;)

  • 32. Data: 2020-03-01 21:15:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-01 20:31, z wrote:

    > Wystarczająco żeby stwierdzić że to inny target

    Sam jesteś inny target

  • 33. Data: 2020-03-01 21:25:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 21:12, Kris pisze:

> [...]
    > Nikt nie chciał dać więcej jak ważyły x cena złomu
    > Dzisiaj licząc promocyjnie masło po 3 zł za KAZDEGO z tych fiatów dostałbym ze 3000

    Kurde - normalnie zysk jak na bitcoinach. Oczywiście teoretyczny;)

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2020-03-01 21:28:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 21:15, kk pisze:

    No jestem. Mam AiXAMA ;-)

  • 35. Data: 2020-03-01 21:29:55
    Od: z <...@...pl>

    Bitcoin to hazard a taki radiomagnetofon Condor to dziś kupiłem za 200
    zł. Tylko drożeją ;-)

  • 36. Data: 2020-03-01 21:37:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 21:29, z pisze:
    > Bitcoin to hazard a taki radiomagnetofon Condor to dziś kupiłem za 200
    > zł. Tylko drożeją ;-)

    I na tej postawie twierdzisz, że są lepsze niż dzisiejszy sprzęt?

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2020-03-01 21:56:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 21:37, Shrek pisze:
    > I na tej postawie twierdzisz, że są lepsze niż dzisiejszy sprzęt?

    O widzę że zaczynasz łapać.
    Miałeś kiedyś w ręku sprzęt firmy Thompsonic? ;-)

  • 38. Data: 2020-03-01 22:00:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 20:57, Shrek pisze:

    > https://i.sadistic.pl/pics/5006fafe5bdb.jpg :P

    Tu akurat strzeliłeś jak kulą w płot. Zobacz sobie, jak wygląda Łada
    Vesta i z jakimi (normalnymi) silnikami jest oferowana.

    https://www.lada.de/

    T.

  • 39. Data: 2020-03-01 23:19:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-03-2020 o 13:29, z pisze:

    > Pewnie że tak ale mieszkam w bloku. Zbiornik paliwa 10 l.
    >
    > bo prędzej szlag Cię trafi niż tyle tym
    >
    > Jeździłeś? Tak jest głośno ale tak jak tym elektrykiem nie jeździ się na
    > długie trasy.

    Jeździłem tuk-tukiem z podobnym silnikiem.
    A ten Aixam nie wygląda na super wyciszonego, z zewnątrz hałasuje podobnie.

    > Zaleta jest taka że takie samochody już jeżdżą po ulicach a elektryki za
    > 20 tysi NIE

    Ten ma być za 30 i to by była całkiem ciekawa oferta.

  • 40. Data: 2020-03-01 23:21:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-03-2020 o 13:47, nadir pisze:

    > Ale stację benzynową odwiedza co dwa tygodnie i tankowanie zajmuje 5 minut.

    A taki elektryk wcale - podłączasz do gniazda gdy idziesz spać.
    Więc i tak jesteś do przodu.

    > Tu i tu prędkość max to 45-50km/h, no i wcale tak głośno w środku nie
    > jest. Jechałem jako pasażer czymś podobnym, może to był nawet Axam,
    > silnik to jakieś gówienko diesla od Kuboty.

    Z 1 cylindrowym dieslem nie jest głośno?
    Jakoś nie wierzę.