  • 331. Data: 2020-03-13 01:59:59
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > możliwości ładowania pod blokiem bo nie ma takiej potrzeby. Nie ma
    > również możliwości karmienia konia pod blokiem. Jeśli zrobi się
    > zapotrzebowanie na ładowanie pod blokiem to przyjdzie ktoś i zrobi
    > że będzie można ładować. I o ile ładowanie wielu samochodów z
    > silnikami 100kW jest i długo będzie pod blokiem niewykonalne. To
    > ładowanie samochodzików z silnikami 6kW jest możliwe. Z dziesięć lat
    > temu pisałem że będzie odcinkowy pomiar prędkości. Wszyscy jak jeden
    > twierdzili tutaj że jest to niemożliwe. I niemożliwe stało się

    Przypierdalasz się. Ani mozliwości nie powstaną od razu, ani potrzeby nie
    powstana od razu wszedzie i na 100%, ani infrastruktura nie powstanie od
    razu.
    ładowanie w pracy jest tylko kolejna mozliwością i argumentem "za".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 332. Data: 2020-03-13 04:20:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie nie interesuje zawsze i wszędzie od razu dla wszystkich. Interesuje mnie czy ja
    będę miał gdzie. I będę miał gdzie chociaż mieszkam w kamienicy. Tak naprawdę to nie
    jestem zainteresowany żeby inni mieli gdzie ładować. Jak małych i duzych elektryków
    będzie mało to rząd nie będzie kombinował jak koń pod górę z cenami prądu.

  • 333. Data: 2020-03-13 06:55:54
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 12.03.2020 o 15:03, Cavallino pisze:

    > No właśnie, więc się da.
    > Nie każdy musi lecieć na łeb na szyję.
    > Dla mnie wakacje zaczynają się w momencie wyjazdu, więc to czy mam w
    > podróży 1 przerwę 15 minutową, czy kilka kilkugodzinnych nie robi mi
    > problemu.

    to polecam kampervana, ale chyba jeszcze długo nie elektrycznego...

    > Spać przez noc czy dwie też mogę w hotelach po drodzę, a niekoniecznie w
    > miejscu docelowym.

    a ja, gdy jadę osobówką to wolę jednak dojechać w moje miejsce docelowe
    (niekoniecznie jedno)

    > A nawet tak wolę, bo szybko się nudzę w jednym miejscu.

    ja też, ale ja to hoteli nie lubię...

    Lukasz

  • 334. Data: 2020-03-13 07:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mnie nie interesuje zawsze i wszędzie od razu dla wszystkich.
    > Interesuje mnie czy ja będę miał gdzie.

    W punkt :)

    > I będę miał gdzie chociaż
    > mieszkam w kamienicy.

    I pewnie czesc mogłaby zorganizowac bez problemu a inni nie.

    > Tak naprawdę to nie jestem zainteresowany żeby
    > inni mieli gdzie ładować. Jak małych i duzych elektryków będzie mało
    > to rząd nie będzie kombinował jak koń pod górę z cenami prądu.

    Piekne!
    Zgarniaj, zgarniaj Zenku!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 335. Data: 2020-03-13 08:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > jeden aspekt. Nieduża ładowarka do rasowego elektryka obsłuży przez
    > noc maksymalnie dwa samochody albo czterdzieści mikrosamochodów
    > elektrycznych. Oczywiście zakazu ładowania dużego elektryka z
    > ładowarki dla małych nie będzie. Dostanie na takich samych zasadach
    > jak inni 500W. Dużego elektryka nie da się ładować z instalacji do
    > oświetlania ulic. Ale jak latarnie wyłączone to z co drugiej można
    > pociągnąć dwa ampery. Teraz błędem jest pisanie że nie
    > infrastruktury. Należy pisać że chwilowo jeszcze nie ma
    > infrastruktury, tak jak za czasów w których benzynę sprzedawali

    Ty naprawde wierzysz ze one beda po 10kPLN?
    Jeżeliby tak było to stwierdze ze katastrofa klimatyczna jest blizej niz
    nawet najbardziej pesymistyczni naukowcy twierdza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 336. Data: 2020-03-13 09:54:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-03-2020 o 06:55, ddddddddddddd pisze:

    > to polecam kampervana,

    Nie bardzo się sprawdza w dobie darmowego neta w roamingu w UE,
    booking.com i etc.

    Wychodzi drożej niż codzienne noclegi w 4 gwiazdkowym hotelu, jedzie się
    dużo mniej wygodnie, a w wiele miejsc nie wjedziesz w ogóle.

    > ja też, ale ja to hoteli nie lubię...

    A ja wręcz przeciwnie - fajny hotel po drodze to bardzo dobre
    uzupełnienie wakacji/podróży.
    Najczęściej planuję takowy koło jakichś term czy innych atrakcji, więc i
    odpoczynek zapewniony.
    Często lepszy niż bezproduktywne gnicie na plaży w miejscu docelowym
    dłużej niż jeden-dwa dni.

  • 337. Data: 2020-03-13 11:47:02
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 08:54, Cavallino pisze:

    > Nie bardzo się sprawdza w dobie darmowego neta w roamingu w UE,
    > booking.com i etc.
    >
    > Wychodzi drożej niż codzienne noclegi w 4 gwiazdkowym hotelu,

    no tak, nie pomyślałem, że nie każdy lubi "na dziko" :) ale takim vanem
    do hotelu też można dojechać

    >jedzie się
    > dużo mniej wygodnie, a w wiele miejsc nie wjedziesz w ogóle.

    a tu to raczej masz na myśli kampera - a ja o kampervanie czyli np. VW
    transporter z podnoszonym dachem - ja miałem Vito z 3-litrowym silnikiem
    i jechało się tym bardzo przyjemnie - ale nocować w tym z większymi
    dziećmi to już nie zabawa (w sensie że całe wakacje tak spędzić)

    Lukasz

  • 338. Data: 2020-03-13 13:50:14
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-03-05 o 22:34, z pisze:
    > Wyraziłem swoje zdanie jako posiadacz takiego pojazdu.
    > poczytaj trochę o potem pisz
    > Tak nie pojedziesz 70 ale nie można tym pojazdom zarzucić ospałości przy ruszaniu i
    manewrach w mieście.

    Tak tak. I nie zapominajmy że podczas ładowania można przeczytać mądrą książkę i stać
    się milionerem.
    Same zalety.

  • 339. Data: 2020-03-13 14:31:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-03-2020 o 11:47, ddddddddddddd pisze:

    > no tak, nie pomyślałem, że nie każdy lubi "na dziko" :) ale takim vanem
    > do hotelu też można dojechać

    Tyle że wtedy wychodzi dwukrotna cena hotelu, raz z kampera, raz za hotel.
    A ja nie muszę korzystać z 4 gwiazdkowego hotelu, zazwyczaj coś się
    udaje znaleźć w cenie do 50 Eur za dwójkę.

    Wtedy cena wariantu z kamperem okazuje się 3 krotnie wyższa.

    > a tu to raczej masz na myśli kampera - a ja o kampervanie czyli np. VW
    > transporter z podnoszonym dachem

    Niewielka różnica, dalej to krowa (w porównaniu do małego suva albo
    kompakta).

  • 340. Data: 2020-03-13 15:50:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-13 13:50, robot wrote:

    > Tak tak. I nie zapominajmy że podczas ładowania można przeczytać mądrą
    > książkę i stać się milionerem.
    > Same zalety.

    Akurat ten Citroen ma szybkie ładowanie i zużywa 1/10 tego co przeciętny
    benzyniak.