-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bxd103.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czyżbym wykrakal?
Date: Fri, 6 Mar 2020 02:15:24 +0100
Organization: private
Message-ID: <4058494307$20200306021525@squadack.com>
References: <7...@g...com>
<r3g90l$ldo$1$Cav@news.chmurka.net>
<5e5baeee$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<r3hchl$5mb$2$Cav@news.chmurka.net>
<5e5d5ca9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<r3lt3f$8j3$1$Cav@news.chmurka.net>
<5e5eaf30$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<r3mjhk$ju7$2$Cav@news.chmurka.net>
<5e5f6044$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<r3nn9t$7u3$1$Cav@news.chmurka.net>
<2006297530$20200304132539@squadack.com>
<r3o795$g4h$1$Cav@news.chmurka.net>
<3...@g...com>
<5e5fbd12$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<20200304163024.36354146@mateusz>
<5e5fcc66$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<5e5fd3ea$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<5e5fd73a$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<5e5fdb77$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5e5ff851$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5e60254c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<r3r4ld$ls$4$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: bxd103.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="bxd103.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.253.103";
logging-data="19590";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Antivirus-Status: Clean
X-Comment-To: Cavallino
X-Antivirus: AVG (VPS 200305-0, 2020-03-05), Outbound message
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <r3r4ld$ls$4$Cav@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673169
[ ukryj nagłówki ]Hello Cavallino,
Thursday, March 5, 2020, 4:08:31 PM, you wrote:
>>> Silnik elektryczny oprócz tego, że może uzyskać maksymalną moc/moment od
>>> zerowych obrotów,
>> troche to sprzeczne z fizyka ;)
>> moc=obroty*moment, wiec w okolicach zerowych obrotow moc jest bliska zeru
> Ale przy niskich obrotach wielokrotnie większa niż w spaliniaku.
Bez znaczenia - ograniczeniem jest moment na kołach a nie moc przy
niskich obrotach. Dlatego zazwyczaj napędy elektryczne w zakresie
niskich obrotów pracują ze stałym momentem i dopiero po osiągnięciu
obrotów odpowiadających mocy znamionowej charakterystyka zmienia się
na stała moc, co oznacza hiperboliczny spadek momentu ze wzrostem
obrotów.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.20 06:03 Shrek
- 06.03.20 06:59 Budzik
- 06.03.20 06:59 Budzik
- 06.03.20 06:59 Budzik
- 06.03.20 07:43 Przemek Jedrzejczak
- 06.03.20 09:24 kk
- 06.03.20 09:34 Trefniś
- 06.03.20 09:59 Kris
- 06.03.20 10:09 z
- 06.03.20 10:20 Mateusz Viste
- 06.03.20 12:13 Przemek Jedrzejczak
- 06.03.20 12:54 z
- 06.03.20 14:52 J.F.
- 06.03.20 15:05 RoMan Mandziejewicz
- 06.03.20 15:58 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=