eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzyżbym wykrakal?Re: Czyżbym wykrakal?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bxd103.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżbym wykrakal?
    Date: Fri, 6 Mar 2020 02:15:24 +0100
    Organization: private
    Message-ID: <4058494307$20200306021525@squadack.com>
    References: <7...@g...com>
    <r3g90l$ldo$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e5baeee$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <r3hchl$5mb$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5e5d5ca9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <r3lt3f$8j3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e5eaf30$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <r3mjhk$ju7$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5e5f6044$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <r3nn9t$7u3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <2006297530$20200304132539@squadack.com>
    <r3o795$g4h$1$Cav@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>
    <5e5fbd12$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200304163024.36354146@mateusz>
    <5e5fcc66$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e5fd3ea$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e5fd73a$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e5fdb77$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e5ff851$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e60254c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <r3r4ld$ls$4$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: bxd103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
    posting-host="bxd103.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.253.103";
    logging-data="19590";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Comment-To: Cavallino
    X-Antivirus: AVG (VPS 200305-0, 2020-03-05), Outbound message
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <r3r4ld$ls$4$Cav@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673169
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Cavallino,

    Thursday, March 5, 2020, 4:08:31 PM, you wrote:

    >>> Silnik elektryczny oprócz tego, że może uzyskać maksymalną moc/moment od
    >>> zerowych obrotów,
    >> troche to sprzeczne z fizyka ;)
    >> moc=obroty*moment, wiec w okolicach zerowych obrotow moc jest bliska zeru
    > Ale przy niskich obrotach wielokrotnie większa niż w spaliniaku.

    Bez znaczenia - ograniczeniem jest moment na kołach a nie moc przy
    niskich obrotach. Dlatego zazwyczaj napędy elektryczne w zakresie
    niskich obrotów pracują ze stałym momentem i dopiero po osiągnięciu
    obrotów odpowiadających mocy znamionowej charakterystyka zmienia się
    na stała moc, co oznacza hiperboliczny spadek momentu ze wzrostem
    obrotów.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: