    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżbym wykrakal?
    Date: Wed, 4 Mar 2020 22:01:48 +0100
    <5e5f6044$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <r3nn9t$7u3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <2006297530$20200304132539@squadack.com>
    <r3o795$g4h$1$Cav@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>
    <5e5fbd12$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200304163024.36354146@mateusz>
    <7...@g...com>
    <5e5fd6aa$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5e5ffa60$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>

    On 2020-03-04 20:21, s...@g...com wrote:
> [...]

    i dla szczescia tez zabezpieczone zeby cudzego auta nie dalo sie ladowac.

    > Nie przesadzal bym. Jak ladowarka inteligentna to pociagnie tyle ile jej sie
    pozwoli.
    > Jak laduje jedno auto po popcha 25A a jak trzy to 3x8. Lub w ten desen.

    25A to nie ładowarka, nie ma czego dzielić. Każdy ma swoje gniazdko w
    swoim garażu na te 16A bezpiecznika, garaży np 10, bezpiecznik główny
    25A. Jednen garaż nie wie o tym co jest podłączone w drugim bo skąd.
    Samochody ładują się długo i o podobnych godzinach. 2 samochody wybiją
    główny bezpiecznik i na tym się ładowanie skończy.

    > U mnie w domu mam przydzielona moc 3x25A a wykorzystuje w szczycie moze 3, moze 5.
    No chyba ze sie spawarke wlaczy.
    > W blokowiskach jest pewnie podobnie. Mysle ze szybko na tym etapie nie polegniemy.

    My jeszcze nie zaczęliśmy by polec.