  • Data: 2020-03-04 17:07:55
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 marca 2020 09:30:26 UTC-6 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Oj tam, złośliwy jesteś.
    >
    > Żona to był tylko wstępny pretekst, potem przecież przyznał, że ma
    > specyficzne potrzeby (raz w roku jedzie w góry na narty), więc niestety
    > z bólem musiał zrezygnować z elektryka.

    U nas wypozyczanie aut jest okrutnie drogie. Pozyczajac auto na tydzien czy dwa placi
    sie jakies 1.5-3kpln za jakas astre kombi.
    Plus ewentualne kopanie sie z koniem bo gdzies tam rysa albo nakruszone ciastek.

    To jest IMHO glowny powod ze tacy ludzie kupuja swoje auto spalinowe i duze zamiast
    malego i wypozyczania duzego jak potrzeba.

    > Z tego co pamiętam Michał zastanawiał się niedawno nad elektrykiem jako
    > drugie auto - ale chyba i tu sprawa poległa, bo elektryk jak się
    > okazało nie jest kompatybilny z dziećmi. Zwyczajny pech.

    Oj tam. Prosciej wyjasnic ze tak jest taniej. Albo niewiele drozej niz alternatywa.

    Ile masz elektrykow ponizej 70-80kpln duzych na rodzine?
    Ile z tych drozszych jest na tyle trwale ze oplaci sie je kupic zamiast spaliniaka i
    paliwa do niego?

    Tu co chwile sa flejmy na ten temat i jak by rzeczywistosci nie zaklinac to elektryk
    nie jest ani praktyczny ani oplacalny.

    Mogl by byc, ale nie jest. Trza czekac. Bedzie lepiej. A w miedzy czasie planowac i
    sie szykowac. Np. Przez kupowanie mieszkan gdzie jest dostep do gniazdka ladowania.