  • Data: 2020-03-04 16:42:31
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żona to był tylko wstępny pretekst, potem przecież przyznał, że ma
    > specyficzne potrzeby (raz w roku jedzie w góry na narty), więc niestety
    > z bólem musiał zrezygnować z elektryka.
    >
    > Z tego co pamiętam Michał zastanawiał się niedawno nad elektrykiem jako
    > drugie auto - ale chyba i tu sprawa poległa, bo elektryk jak się
    > okazało nie jest kompatybilny z dziećmi. Zwyczajny pech.

    Na dzień dzisiejszy elektryk to taki przedmiot do szpanu "zobaczcie mam
    w chuj kasy, mogę wypierdolić na rzeczy, który kompletnie nieprzydatne,
    stać mnie";)

    No dobra - elektryki zwijają asfalt. I teraz pytanie w sumie czemu?
    Spalinkom czesto mocy nie brakuje, często na cztery łapy. Ja wiem, że
    moment od zera, ale automat zamieni moc na moment - są i bezstopniowe.
    IMHO skoro kontrolka od trakcji się świeci, to zanczy że ani momentu ani
    mocy nie brakuje. Wydaje mi się, że sekret tkwi nie w momencie od zera a
    w bardzo precyzyjnej kontroli trakcji. To z czym w pojedynczych
    miliesekundach radzi sobie kontrola trakcji w elektrykach w spalinkach
    jednak ma dużą bezwładność... No dobra - tylni napęd może pomagać, ale
    przecież awd lepszy, więc jakie inne pomysły?

    --
    Shrek