    Subject: Re: Czyżbym wykrakal?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: robot <a...@o...pl>
    Date: Tue, 3 Mar 2020 14:22:15 +0100

    > Moim zdaniem auta w pełni elektryczne nie mają żadnej przyszłości tak jak się to
    stało z telewizją 3D. Był wielki bum i się skończyło. Mało kto już produkuje
    telewizory 3D.

    > Tak samo będzie z tymi elektrykami, bo żadna firma nie będzie dokładać do interesu,
    tylko produkuje po to, żeby zarabiać, a nikt tych popierdółek kupować nie chce.

    > Niestety auta elektryczne znikną z rynku o ile nie zostanie wymyślony lepszy i
    tańszy sposób magazynowania czy wytwarzania energii elektrycznej np. z ogniw
    paliwowych.

    > Pewna nadzieja jeszcze jest w napędach wodorowych jak się uda wymyślić dobry i
    bezpieczny sposób na magazynowanie wodoru, a póki co magazynowanie wodoru w sposób
    bezpieczny jest zbyt kosztowne, a butle są zbyt ciężkie.

    > Jak do tej pory najlepszymi i najoszczędniejszymi napędami są hybrydy, choć też nie
    wszystkie marki.

    W pełni się zgadzam.
    To co piszesz to dla mnie oczywistość, dla ciebie pewnie też.
    Oczywistość, która się nie zmieniła od ze stu lat chyba i szybko, albo nigdy się nie
    zmieni.
    Od 30 lat słyszę, że zaraz będzie super piździec nowa super bateria.
    Piździec baterii jak nie było, tak nie ma.
    Zaraz ktoś napisze że jest postęp w bateriach. Niech se pisze.
    Faktów nie zmieni.
    Rządzący i bogaci robią teraz propagandę na elektryki dla podwładnych.
    Wmawiają, że to dobre już parę lat. Wiadomo, że kłamstwo wielokrotnie
    powtarzane zostaje uznane za fakt. No i niektórzy mieszkańcy naszego kraju,
    nie tylko zaczeli rozróżniać EV, BEV, HEV, ale zaczynają potakiwać,
    że rzeczywiście to takie dobre dla nich jest.