  • 31. Data: 2009-04-09 08:08:38
    Temat: Re: Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play Fresh?
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    m...@g...com pisze:

    > A miało być "przed świętami" - ale jak to ktoś się naśmiewał, bez
    > sprecyzowania którymi.

    gdyby zrobili zmiane przed swietami to stracili by dochod ze wszystkich
    swiatecznych sms'ow... a tak kazdy wysle setke idiotycznych wierszykow w
    starej cenie sms'a a po swietach zrobia je za darmo ;)

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 32. Data: 2009-04-09 08:26:32
    Temat: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ile to daje minut?

    plus i stacjonarne 2 pakiety po 100 minut 200 (10 zł)
    na resztę sieci pakiet 2 pakiety po 25 minut 50 minut za 20 zł

    era heyah i stacjonarne pakiet minutowy 40 minut za 6 zł - średnio na
    miesiac 107 minut

    orange zasilając + a potem 110 zł masz - w pierwszym miesiacu 240 minut
    orange + stacjonarne na pozostałe 4 miesiące zostaje 550 minut 110 zł po 20
    gr za minutę więc licze tylko mniejszą ilośc - średnio miesięcznie 137 minut

    sumując
    200+50+107+137 - 494 minuty za 60 zł to masz ~12 groszy za minutę

    a do tego dochodzą częste promocje podwójnych zasileń itp więc realnie jest
    jakieś 700 minut miesięcznie za to - inna sprawa że wszystkiego nie
    wydzwaniam ale pakiety tylko w plusie działają czasowo na 30 dni pozostałe
    przechodza na następny miesiąc - a kwoty pozostałe wydaje na konkursy np w
    rmf :)

    nawet gdyby znalazła sie oferta która daje mi podobną stawkę za minutę to
    nie da mi możliwości komfortu wyboru czy dam kasę na minuty czy na sms
    premium - chyba ze kiedyś takowa się pojawi to będę zmieniał sieć - w każdym
    razie dość intensywnie przeglądam ofertę

  • 33. Data: 2009-04-09 08:58:09
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > premium - chyba ze kiedyś takowa się pojawi to będę zmieniał sieć - w
    > każdym razie dość intensywnie przeglądam ofertę

    Całe to kombinowanie i pilnowanie co i gdzie się opłaci w danej chwili nie
    jest warte dla mnie straconego czasu no i noszenia trzech telefonów.

  • 34. Data: 2009-04-09 09:17:19
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Całe to kombinowanie i pilnowanie co i gdzie się opłaci w danej chwili nie
    > jest warte dla mnie straconego czasu no i noszenia trzech telefonów.

    ale przeciez nikt cie nie namawia do tego

  • 35. Data: 2009-04-09 09:37:55
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 10:58:09 +0200, BaX napisał(a):

    > Ca?e to kombinowanie i pilnowanie co i gdzie sie op?aci w danej chwili nie
    > jest warte dla mnie straconego czasu no i noszenia trzech telefonów.

    Ja pierdzielę, 10 milionów ludzi gapi się codziennie na ogłupiające seriale
    w telewizji a Wy gnębicie gościa, któremu chciało się trochę pokombinować.
    To nie jest czas stracony, to jest czas poświęcony na analizę.

    Gdyby ci wszyscy ludzie w tym czasie zrobili cokolwiek produktywnego, to
    następnego dnia Polska byłaby nie do poznania ;)

    Nie twierdzę, że oglądanie seriali jest złe, zdarzają się także wybitne
    seriale, niech każdy robi to co lubi, ale pisanie o traceniu czasu na
    przeglądanie cenników w takim kontekście mi się nie widzi.

    Wiecie kto uchodzi za wielką sknerę? Zygmunt Solorz, jeden z najbogatszych
    Polaków. Słynie z tego, że wykłóca się o drobne sumy, jednocześnie
    obracając milionami. Czego serdecznie nam wszystkim życzę :)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 36. Data: 2009-04-09 09:51:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > w telewizji a Wy gnębicie gościa, któremu chciało się trochę pokombinować.
    > To nie jest czas stracony, to jest czas poświęcony na analizę.

    Ja się nie gapie na seriale w tv ale szukanie oszczędności użytkując trzy
    telefony i przeglądanie ofert promocyjnych aby zarobić na doładowaniach
    promocyjnych uważam za głupsze ;)

  • 37. Data: 2009-04-09 10:02:01
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 11:51:11 +0200, BaX napisał(a):

    > Ja sie nie gapie na seriale w tv ale szukanie oszczedno?ci u?ytkuj?c trzy
    > telefony i przegl?danie ofert promocyjnych aby zarobiae na do?adowaniach
    > promocyjnych uwa?am za g?upsze ;)

    Twoje prawo :)

    Ja mam czasem wrażenie, że leżenie i patrzenie się w sufit może być
    mądrzejsze od serialu, bo a nuż przyjdzie Ci do głowy jakaś ciekawa myśl z
    nudów. Zauważ, że ludzie rzadko wymyślają coś genialnego w korku albo przed
    telewizorem - są wtedy na tyle zajęci, że myślenie mają na jałowym biegu.
    Wiele ważnych pomysłów powstało poodczas rzeźbienia w brązie (sprawdź w
    google) czy podczas kąpieli. To moje zdanie, mamy określone już różnice w
    naszych poglądach, ja szanuję Twoje.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 38. Data: 2009-04-09 13:30:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > zachecony twoim testem wyslalem smsa "testujacego" do wszystkich
    > moich
    > znajomych spoza Playa - tzn takich ktorzy byli poza playem
    > jeszcze
    > kilka miesiecy temu i co? na 45 smsow ani jeden nie okazal sie
    > playowy
    > czyli nikt sie nie przeniosl jak na razie do tej sieci.. Wiec
    > twoje
    > statystyki jakos slabo sie potwierdzaja u mnie :)

    A tak swoja droga - UKE powinno miec chyba raport ilosciowy
    przenosin ?
    Tylko znalezc nie moge..

    J.

  • 39. Data: 2009-04-09 15:54:23
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> napisał w
    > wiadomości news:grioab$onv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To, ze gdyby nie bylo tych oszczednych, to by te zasady rynkowe nie
    > dzialaly.
    > Kupilbys sobie w 1998 roku Tak-Tak-a.. I z wygoda oraz oszczednoscia
    > czasu placilbys 3,66 za minute. Gdyz - jako czlowiek ceniacy sobie
    > czas i wygode nie interesowalbys sie innymi ofertami.

    Nie kupiłbym sobie Tak-Taka. Cenię sobie wygodę posiadania abonamentu. Nigdy
    nie musiałem zastanawiać się ile minut mi zostało, czy mogę wysłać MMS-a,
    e-mail, czy też co muszę zrobić, abym mógł rozmawiać zagranicą.

    > Co z tego, ze jakis tam operator X zrobilby 10 gr za minute - gdyby
    > wszyscy mysleli tak, jak Ty, to nikt przyzwyczajony do swego
    > wygodnego Tak-Taka nawet nie spojarzlby na tamta oferte.

    Na szczęście nie wszyscy mysla tak, jak ja - prawda?

    > Natomiast poniewaz inni sa jednak oszczedni, to w takiej sytuacji, by
    > zapobiec gremialnym migracjom do operatora X, takze i Twoj operator
    > bedzie obnizal ceny. I tak to dziala wlasnie.

    Właśnie - tak to działa.

    Ale przyczyna tego odłamu dyskusji był fakt, że ktoś nosi trzy telefony.
    Skoro mu z tym dobrze, to jego sprawa. Mnie to nie bawi. I tyle.

    Mariano Italiano

  • 40. Data: 2009-04-09 15:55:03
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Bebe napisał(a):

    > kwestia przyzwyczajenia - zresztą wymieniam własnie na dualsimowy i
    > będą 2 tylko - noszenie 3 telefonów to też zalety... szansa że 3
    > baterie na raz padną jest niewielka

    No to zawsze można nosić przy sobie trzy ładowarki...

    Mariano Italiano