  • 21. Data: 2009-04-08 17:38:41
    Temat: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Bebe napisał(a):

    > tak ciężko zrozumieć że ktos lubi oszczędności??

    Nie - wcale nie tak cięzko.

    Tylko dlaczego - mówiąc o oszczędnościach - każdy zaraz mówi tylko o
    pieniądzach?
    A czas? A wygoda?
    Mariano Italiano

  • 22. Data: 2009-04-08 17:44:02
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Tony napisał(a):

    > Okazywana pogarda, gdy ktoś zachowuje się niezgodnie z Twoim
    > wyobrażeniem (i nie robi tym nikomu krzywdy czy nie popełnia
    > przestępstwa) świadczy wyłącznie o Tobie.

    Czyli co o mnie mówi?
    Że nie przytakuję wszystkim dziwadłom?
    Rozwiniesz?

    > Gdyby nie oszczędni ludzie, którzy analizują oferty, to do dziś
    > dzwonienie w prepaidach byłoby po 3 zł za minutę z naliczaniem
    > minutowym: http://www.nakarte.prv.pl/index.php?t=2 - to i tak nie
    > najstarsze cenniki.

    Czyli im więcej telefonów będę nosił, tym tańsze będą rozmowy?
    Co mają "oszczędni" ludzie do cen połączeń?

    W ostatnich latach kilka innych rzeczy staniało. Nie oznacza to jednak, że
    ktoś nosi przy sobie trzy telewizory, czy dwie zmywarki...

    O konkurencji, czy o zasadach rynkowych słyszałeś?

    Mariano Italiano

  • 23. Data: 2009-04-08 19:21:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> napisał w
    wiadomości news:grioab$onv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Co mają "oszczędni" ludzie do cen połączeń?

    To, ze gdyby nie bylo tych oszczednych, to by te zasady rynkowe nie
    dzialaly.
    Kupilbys sobie w 1998 roku Tak-Tak-a.. I z wygoda oraz oszczednoscia czasu
    placilbys 3,66 za minute. Gdyz - jako czlowiek ceniacy sobie czas i wygode
    nie interesowalbys sie innymi ofertami.
    Co z tego, ze jakis tam operator X zrobilby 10 gr za minute - gdyby wszyscy
    mysleli tak, jak Ty, to nikt przyzwyczajony do swego wygodnego Tak-Taka
    nawet nie spojarzlby na tamta oferte.
    Natomiast poniewaz inni sa jednak oszczedni, to w takiej sytuacji, by
    zapobiec gremialnym migracjom do operatora X, takze i Twoj operator bedzie
    obnizal ceny. I tak to dziala wlasnie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2009-04-09 05:37:17
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> napisał w
    wiadomości news:grio19$oba$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie - wcale nie tak cięzko.
    >
    > Tylko dlaczego - mówiąc o oszczędnościach - każdy zaraz mówi tylko o
    > pieniądzach?
    > A czas? A wygoda?

    ja mówiąc o oszczędnościach mówię o pieniądzach ponieważ NIE MA na rynku
    taryfy w jednej sieci która dawałaby mi tyle co 3 telefony a dzwonię
    naprawdę dużo i nie stać mnie na abonament 150 zł miesięcznie. Nie podoba ci
    sie trudno - ja tak mam i tak mi jest WYGODNIE i TANIO

  • 25. Data: 2009-04-09 07:27:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    . Takim sposobem - liczyłem w zeszłym roku że
    > wygadałem w jednym miesiącu sporo ponad 800 minut na 3 telefonach więc
    > średnia cena minuty wyniosła mnie 7,5 grosza czego oczywiście żaden
    > abonament nie jest w stanie mi zapewnić a oszczędności przy moim gadaniu
    > naprawdę są warte noszenia 3 cegiełek w kieszeni i sprawdzania kto z
    > jakiej sieci ma telefon. zeby nei było nieporozumien... nie jestem
    > bezrobotny

    Mnie to by się nie chciało wozić w aucie trzech telefonów nie mówiąc o tym
    żeby je nosić. Kiedyś zmuszony byłem nosić dwa całkiem zgrabne i małe
    telefony i wiem jakie to było upierdliwie szczególnie jak gdzieś się chciało
    wyskoczyć porą letnia, a kieszeni mało. Ale trzy?!

  • 26. Data: 2009-04-09 07:32:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > naprawdę dużo i nie stać mnie na abonament 150 zł miesięcznie. Nie podoba
    > ci sie trudno - ja tak mam i tak mi jest WYGODNIE i TANIO

    A za te 3 telefony to ile płacisz w sumie i o jakich oszczędnościach
    miesięcznie mówisz? Skoro nie stać Cie na abonament za 150zł to rozumiem,
    że:
    1. abonament za 3 telefony wychodzi Cię z max połowe tego, a rozmawiasz tyle
    co za 150zł abo, inaczej to noszenie trzech telefonów jest bez sensu
    2. jak abo masz na poziomie 70-80 zł za 3 telefony to o jakich
    oszczędnościach mówisz, ile one wynoszą w stosunku do tych 150zł abo za
    jeden fon?

  • 27. Data: 2009-04-09 07:32:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > naprawdę dużo i nie stać mnie na abonament 150 zł miesięcznie. Nie podoba
    > ci sie trudno - ja tak mam i tak mi jest WYGODNIE i TANIO

    Tanio może tak, ale wygodnie na pewno nie.

  • 28. Data: 2009-04-09 07:33:13
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefony i wiem jakie to było upierdliwie szczególnie jak gdzieś się
    > chciało wyskoczyć porą letnia, a kieszeni mało. Ale trzy?!

    kwestia przyzwyczajenia - zresztą wymieniam własnie na dualsimowy i będą 2
    tylko - noszenie 3 telefonów to też zalety... szansa że 3 baterie na raz
    padną jest niewielka

  • 29. Data: 2009-04-09 07:46:24
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > 2. jak abo masz na poziomie 70-80 zł za 3 telefony to o jakich
    > oszczędnościach mówisz, ile one wynoszą w stosunku do tych 150zł abo za

    wyliczałem to wyżej - średnio wychodzi 60 zł miesięcznie za KOMPLET
    /zasilenia ery po 50 zł na 3 miesiące - orange 110 na 5 miesięcy plus 30 na
    miesiac/

    doładowania kupuje po 45 zł za zdrapkę 50 27 za 30 i 90 zł za zdrapkę 110 to
    daje 18 zł na miesiac za orange + 27 za plusa + 15 za erę - suma 60 zł

    jakieś pytania jeszcze??

  • 30. Data: 2009-04-09 08:06:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > to daje 18 zł na miesiac za orange + 27 za plusa + 15 za erę - suma 60 zł

    Ile to daje minut?