  • Data: 2014-05-27 09:22:33
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lm1e26$7qg$...@d...me...

    > Dobrałeś właściwy wentylatorek (one tez maja swoje parametry)?
    > Prąd, obroty max. i ich regulacja?

    Znaczy kto dobrał?
    Podobno firmowy sprzęt ma takie rzeczy zapewnione przez producenta, nie to
    co składaki?
    I w rezultacie firmówki są świetne, nie sprawiają problemów i się nie psują?
    ;-)

    To dlaczego ja miałbym coś dobierać?

    > Jesli kupiles zamiennik - to może był to marny zamiennik.
    > Jeśli masz gwarancję - męcz serwis.

    Mogę sobie męczyć, wymienią mi na kolejny taki sam.
    Kretyńska konstrukcja (jeden wiartak chłodzi komp i proc) i w ogóle to
    badziewne urządzenie, za to bardzo drogie, w porównaniu do składaków.
    Czyli cechy typowe w firmowych sprzętach.

    BTW: Internet Explorer (jednak nie Chrome jak pisałem) i Outlook to jedyne
    poważne zadania które ma ten komp, reszta dzieje się z niego w trybie
    terminalowym.
    Ale i takie skomplikowane zadania go przerastają.
    Ale podobno musi być firmówka, bo są najlepsze.....