  • Data: 2014-05-23 16:56:34
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pewie tak. Jakby akurat mieli.

    Pewnie by mieli.

    > Ale drogi ten luksus.

    Jakbym wynajął teraz to by był drogi.

    > Ale nie rozumiem - skoro tak bardzo optujesz za nowymi rzeczami, za
    > gwarancja i bezpieczenstwem to dlaczego jezdzisz takim samochodem a nie
    > kupujesz po gwarancji nowego?

    Bo mnie bardziej opłaca się taki.

    > A, to pisz wyraźnie.

    Czytaj wyraźnie. Nic nie było o całkowitym przebiegu.

    > No to pech z tym paskiem.

    Pech polega na tym, że miałem ten silnik remontować tylko nie mogłem zastać
    mechanika.

    > W sumie juz sie nie dziwie, ze akurat Tobie padł. :)

    Ja też się Tobie nie dziwię, że piszesz, że się nie dziwisz, że mi padł.

    > Plisss, nie kaz mi powtarzac. Tyle razy o tym było.

    Jeden cytat twojego szacowania

    > Pisał tez o tym JF. Nie
    > moja wina, ze ci sie liczby nie podobaja.

    Jarek nie proponował kupowania używanych komputerów do biura, ale jak go
    znam zaraz z tym wyskoczy. Takie pożyteczne trolowanie.

    > Padaja tak rzadko ze kupie jak bedzie potrzebna.

    Czyli nie kupisz bo wtedy nie będzie jej już na rynku.

    > Ale w sumie dlaczego nie? Można kupic kilka na wszelki wypadek - to zaden
    > koszt przy kupnie 100 komputerów.

    W urzędzie ? Mieliby robić z urzędu warsztat ?