  • Data: 2014-05-23 16:55:24
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo? Ta gwarancja to jest jakis mityczny twor co sprawia ze komputer nie
    > pracuje bez niego?

    To zabezpieczenie.

    > Przyjmij do wiadomosci, ze gwarancja to tylko czesc umowy kupna ktora
    > kosztuje!

    Przyjmij do wiadomości, że w handlu prawie wyłącznie mamy do czynienia ze
    sprzętem z gwarancją

    > I nzów pokazujesz, ze marketingowcy sie z ciebie smieją...

    Nie, to Ty nieudolnie chcesz coś takiego pokazać

    > Po co? Znowu pech i pada ci czesc co chwila?

    Nie pech, gwarancja. Jakby mi padało przed to by było dziwne

    > I co z tego? 99% komputerów biurowych nie programuje nowych urządzen
    > mobilnych...

    No dobrze, ale i tak nie nadaje się już do pracy biorwej z pozostałych
    powodów

    > znowu pech...

    Tak, masz pecha, że na mnie wpadłeś tutaj

    > masakra...

    > ROTFL

    > A ten o ktorym pisałem ma dwa rdzenie.
    > I 8 lat...

    Ojej

    > Ale sam piszesz, ze nie wykonujesz typowej pracy biurowej...

    .. i nawet nie wykonując rozumiem czym różni się nowy komputer od starego

    > Przypominam: argumentowi "BO NIE" zqwsze przeciwstawiam argument "BO TAK".
    > Wiec: Ja rozumiem. Ty nie rozumiesz.

    Wmawiasz sobie jakieś głupoty i tyle