eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Date: Wed, 21 May 2014 09:00:40 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 84
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <53721aa4$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <lktj47$q65$1@node2.news.atman.pl> <lktpob$lc3$1@mx1.internetia.pl>
    <lktp45$1gc$1@node2.news.atman.pl> <lktqtf$p5e$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ll0j2g$k4a$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ll2f95$muu$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ll4vh9$r7k$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llb0gl$9aa$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lldaqb$ue6$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lldm04$ts7$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <llf6pk$3rs$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llg3tk$2ru$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <llgl8o$pfm$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1400662840 29210 79.173.47.194 (21 May 2014 09:00:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 May 2014 09:00:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533599
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    >>>>> to Twój pomysł opiera się o 'dziadowanie' (przepraszam wszystkich
    >>>>> dziadkow;) Naprawde chcesz by instytucja kupowala stare komputery?
    >>>>> (ich przygotowanie, sprawdzenie pochlonie mase czasu = pieniadz.
    >>>>> Dodatkowo pozbawione gwarancji beda generowac dodatkowe koszty
    >>>>> (nie tylko sprzetowe ale i ludzkie - pomijajac koszt
    >>>>> beproduktywnosci urzednika w tym czasie pozbawionego narzedzia
    >>>>> pracy).
    >>>>
    >>>> Nie wiem.
    >>>> Zadałem pytanie czy sa sytuacje w ktorych to sie moze opłacac.
    >>>
    >>> Oczywiście, że są, gdzieś gdzie te komputery nie są podstawą
    >>> funkcjonowania.
    >>>
    >> A gdzie gdzie są podstawą to juz nie ma szansy?
    >
    > W używanym samochodzie zerwał mi się pasek rozrządu. Nieco przed 60
    > padł. Zacząłem go naprawiać. Wydałem na razie 2700, ale już ponad
    > miesiąc nie mam samochodu. Byłem dzisiaj w salonie. Nowy samochód z
    > gwarancją kosztuje poniżej 40.
    >
    No i?
    Co 60 tysiecy bedziesz kupował nowy? A jak ci peknie pasek po 40?
    A zastepczego ci nie dali? To moze lepiej było kupic 2 uzywane po 20?
    A jezdze takim co ma obecnie 350 przebiegu i nigdy mnie nie zawiodł...
    >>>>
    >>>> Przygotowanie - w jakim sensie?
    >>>> Gwarancja - firmy ktore handluja takim sprzaetem daja gwarancje np.
    >>>> 2 miesiace, a ze nie daja dłuższej cóz - cena jest kilkukrotnie
    >>>> nizsza.
    >>>
    >>> I co, urząd będzie zmieniał komputery co 2 miesiące ?
    >>>
    >> Po co? Twoim zdaniem one sie zepsują wszystkie hurtem dzień po
    >> gwarancji?
    >
    > Nie, wszystkie będą się pierd.. od początku :-)
    >
    Dziękuje.

    >>>>
    >>>> Demonizujecie koszty tzw ludzkie - w urzedzie najczesciej i tak
    >>>> jest informatyk ktory ewentualne mini awarie szybko moze naprawic.
    >>>
    >>> Informatyk nie zajmuje się naprawami sprzętu.
    >>>
    >> Co rozumiesz przez pojecie informatyk?
    >
    > Z kontekstu,

    Z jakiego kontekstu?

    > takiego informatyka stosowanego, który zajmuje się
    > komputerami w firmie, czyli je zamawia i oddaje do serwisu a nie
    > naprawia.
    >
    Bo? W firmach ktore znam informatycy praktycznie zawsze wykonywali niektore
    czynnosci serwisowe. Dlaczego? Bo tak jest szybciej, taniej, maja do tego
    odpowiednia wiedze etc. Przykładowo w komputerze po gwarancji pada dysk.
    Jaki jest sens wozenia do serwisu czy zamawania serwisu skoro serwis
    takiego komputera trwa 10 minut?
    >>
    >>>> Pomijam bezproduktywnosc urzedników - ich czas pracy i tak nie jest
    >>>> zoptymalizowany.
    >>>> Jakby ktos chciał sprawic aby przestali byc bezproduktywni -
    >>>> zrobiłby fotografie czasu pracy i okazałoby sie ze to nie awarie
    >>>> komputerów sa problemem.
    >>>>
    >>> No tak, ale na razie chodzi o to, by im komputery działały
    >>> niezawodnie.
    >>>
    >> Oczywiscie. Ale nie demonizuj tego, ze jeden komputer na 100 w
    >> urzedzie padnie na 1 dzień.
    >>
    > Policz to sobie. Może Ci wyjdzie mniej, ale i tak w miesiąc w ... tego
    > będzie.
    >
    Nie mamy odpowiednich danych zeby to policzyc. W koncu nikt nie ma
    statystyki awaryjnosci.
    A awarie tez sa rózne. Co pada najczesciej w komputerach? Jezeli nie padnie
    płyta główna to wymiana pozostałych czesci to przeciez kilka minut pracy...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: