  • Data: 2014-05-14 19:51:50
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 maja 2014 18:00:36 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Ale niestety/stety zus nie jest firmďż˝.
    > Nie funkcjonuje na konkurencyjnym rynku, nikt ich nie rozlicza z zysk�w
    > wiec dlaczego oczekuja takiego traktowania?

    Czy oczekija to nie wiem, ja napisalem, ze tak by bylo lepiej, bo to moze byc (?)
    ekonomicznie uzasadnione... Przetargi jak widac maja tez sporo wad i zupelnie nie
    zabezpieczaja przed przekretami...

    > Bardzo specyficzna sytuacja.
    >
    > Abstrahujac od faktu, ze przewaznie windows to windows i te gotowce az tak
    > sie nie r�znia to pomimo tego, ze taka sytuacja utrudnia prace to jednak
    > takie ustawianie przetargu jest nielegalne. Jak bardzo by�oby to niewygodne
    > dla admina - jest to nielegalne!

    Toz to o tym mowie - trzeba "obejsc" ustawe, a nie koniecznie stoi za tym korupcja w
    sensie lapowki od dostawcy...

    BTW nie myslalem o kompie z z samym Windowsem - b.czesto duze (kilka tys. kompow)
    firmy przygotowuja obraz kompa do pracy... system, cale firmowe oprogramowanie,
    komunikatory, poczta... wszystko skonfigurowane tak, ze po inst. wypelnia sie kilka
    rzeczy - user/haslo... i do pracy ;)

    > Co innego czepianie sie pod tytu�em: a dlaczego taty nie uwzgledniono od
    > czepiania sie ze ustawiono przetarg tak, ze 3/4 oponent�w odpad�o...
    > Nie s�dzisz?

    Zgadam sie ;)

    Ale dokladnie o to mi chodzilo... ktos zapewne wymyslil, "kupujemy superba" i trzeba
    bylo w warunkach wyeliminowac tansza konkurencje spelniajaca warunki przetargu ;) ;)
    A czy dostali cos na lewo? tego nie wiem... i dlatego uwazam, ze nie wiadomo, czy to
    najzwyklejsza korupcja, czy tez nie...

    WS