  • Data: 2014-05-14 22:01:47
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-14 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Qlfon r...@l...pl ...

    > Wtedy sie oddaje nici, kupuje inne a dostawce pociaga do kosztów ustalonych
    > w umowie.

    Teoretycznie tak się powinno robić ale się nie robi bo nikomu się nie
    chce z tym paprać. I wygląda to tak, że sie np. tych nici po prostu nie
    kupuje (bo akurat tego typu materiały i inna jednorazówka) jest kupowana
    w zależności od potrzeb. Oczywiście oferujący się burzy ale niewiele
    zdziała - szpital się obroni. Następny przetarg już będzie dokładniej
    opisany. Gorzej jest gdy kasa idzie z jakiegoś programu UE i musi być
    wyfakturowana do określonej daty. Tu się zaczynają cyri bo jeśli dostawa
    będzie niekompletna lub nawet niezgodna z SIWZ to nacisk na
    odbierającego z góry jest taki, że "ma być przyjęte jak jest a jak się
    nie podoba to Pan pójdzie do kadr".

    > Ale chyba nie w samochodach?

    Wiesz, z doświadczenia - KIO to loteria i po kilku rozprawach i ich
    wynikach powiem, że tam się cuda dzieją - arbiter dziś orzeka w sprawie
    turbin wiatrowych, jutro ma sprawę z zaporą wodną, pojutrze tramwaje a
    kilka dni później tomograf komputerowy. I siada taka sierota przed
    specjalistami w tych dziedzinach ui ma zdecydować co jest OK a co nie jest.

    > Własnie kupuje TV.
    > Producent nie ma dla mnie zadnego znaczenia.
    > Ma tylko to co oferuje czyli np. philips - ambilight, samsung, najlepszy
    > SMART.

    I właśnie tak się robi SIWZ - szukasz funkcji, które CIę interesują.
    Jeśli się okaże że opiszesz je niedokładnie to dostaniesz niedokąłdnie
    to co chciałeś - stąd taki a nie inny opis tego Superba.

    --
    Qlfon, Lublin