  • 1. Data: 2013-03-25 15:33:43
    Temat: Czytnik kart Micro-SD/SDHC Sony Ericsson CCR80 na USB
    Od: kazio101 <s...@k...ok>

    Witam. Mam w domu karty micro sd/sdhc. Chcę je wykorzystać jako
    przenośną pamięć - pendrive. Znalazłem w necie czytnik USB Sony Ericsson
    CCR80. Podoba mi się bo po zamknięciu zasłania styki, nie będą się
    zanieczyszczać w kieszeni. Mam następujące wątpliwości:

    1. Czy po włożeniu karty Micro SD mozna go zamknąć? Na żadnym zdjęciu
    ani filmie z YouTube tego nie pokazują.

    2. Czytałem że wymaga sporego prądu, do 500 mA. Wiem, to standardowe
    obciążenie gniazda USB ale czytałem że niektóre huby odmawiają
    współpracy. W kompach domowych zapewne da radę ale ja pendrive podłączam
    na wycieczkach do huba USB w smartfonie Samsung Galaxy S2 (zgrywam filmy
    nie mieszczące się na karcie w smartfonie). Zastanawiam się, czy hub w
    smartfonie będzie w stanie zasilić ten czytnik?

  • 2. Data: 2013-03-25 15:53:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kazio101 nabazgrał(a):

> [...]
    > mieszczące się na karcie w smartfonie). Zastanawiam się, czy hub w
    > smartfonie będzie w stanie zasilić ten czytnik?

    http://seltrade.pl/2449,Mini_czytnik_microSD_HC_Mode
    com_CR_NANO_Czarny

    Mam taki, działa ze wszystkim i wszędzie. Zatyczka wtyk USB oczywiście jest
    i nic się nie brudzi i nie syfi.
    W czytnik wsadzałem karty od 2GB do 32GB

  • 3. Data: 2013-03-25 16:04:02
    Od: kazio101 <s...@k...ok>

    W dniu 2013-03-25 14:53, Chris pisze:

> [...]
    > jest i nic się nie brudzi i nie syfi.
    > W czytnik wsadzałem karty od 2GB do 32GB

    Wygląda fajnie!
    A można go zamknąć zatyczką gdy jest w środku karta pamięci?

  • 4. Data: 2013-03-26 09:45:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kazio101 nabazgrał(a):

    com_CR_NANO_Czarny
    > Wygląda fajnie!
    > A można go zamknąć zatyczką gdy jest w środku karta pamięci?

    Tak, noszę go jako flasha (obecnie 8GB a miałem 32Gb ale dałem do telefonu)
    zatyczka jest ciasna, nie wypada, szczelna. Jedyna różnica to taka że mój
    jest czerowny przezroczysty a nie czarny jak na w/w linku :)
    Miałem jakieś mikro czytniki ale 99% to gówno co raz działa a raz nie do
    tego nie ma zamknięcia, to działa perfekcyjnie.