  • 1. Data: 2013-03-25 01:19:54
    Temat: Jaki cichy, solidny laptop z kamerą i stacją dokującą?
    Od: rex <m...@g...com>

    Witam,

    kupiłem niedawno laptopa z drugiej ręki Dell D830. Laptop ma dwurdzeniowy procesor 2
    GHz, 2 GB RAM, ekran panoramiczny o przekątnej 15,4", stacja dokująca. Jestem z niego
    zadowolony, jest solidnie wykonany, dość cicho pracuje. Jedyna jego istotna wada to
    brak kamery.

    Chcę kupić kolejnego laptopa z drugiej ręki, który będzie podobnej klasy do Della
    D830, z tym, że chcę, żeby miał wbudowaną kamerę.

    Parametry, które mnie interesują to:
    - solidne wykonanie,
    - cichej praca,
    - musi posiadać staję dokującą,
    - możliwość podłączenia tradycyjnej klawiatury (PS/2),
    - wbudowana kamera,
    - min. procesor dwurdzeniowy 2 GHz,
    - przekątna ekranu 15-16".

    Dodam jeszcze, że laptop ma być łatwy i w miarę tani w serwisowaniu.
    Chciałbym zmieścić się w cenie do 1100-1200 zł.

    Co polecacie?

    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozd,
    Rex