  • Data: 2009-10-05 01:04:58
    Temat: Re: Czyszczenie obiektywu - zmora początkującego.
    Od: NomaD_FH <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jakoś na początku wakacji - z wielką obawą kupiłem coś w duużym
    sklepie (chyba był to Saturn, ale głowy nie dam sobie uciąć).
    Zaryzykowałem kupiłem - i uważam, że na warunki polowe to strzał w
    dziesiątke jak dla mnie (o ile nie mam koszuli flanelowej :P)
    Produkt wspomniany post wcześniej - czyli Lenspen, ale z gatunku tych
    trochę droższych. Praktycznie od tego czasu nie używam nić innego do
    czyszczenia optyki - szybko i wygodnie.
    Ja kupiłem konkretnie ten egzemplarz:
    http://falter.pl/index.php?page=19&s=96&num=617&kat=
    97

    Od płynów HAMA trzymam się z daleka, jakoś mam z nimi złe wspomnienia.

    Grzesiek "Nomad_FH"