  • Data: 2009-10-01 07:00:34
    Temat: Re: Czyszczenie matrycy cd. XXX
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja chętnie zapłacę za porządnie wykonane czyszczenie.
    > Pewnie, że chciałbym tanio. Ale najważniejsze, żeby
    > było fachowo i odpowiedzialnie.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jan

    wazna jest profilaktyka

    czeste okresowe przedmuchiwanie komory lustra ( przy zamknietej
    migawce).

    Tam najpierw zbieraja sie pylki , ktore pozniej dostaja sie do
    matrycy.
    wydluza sie interwale czyszczenia matrycy w ten spsob nawet
    parokrotnie.

    Zasysanie jest metoda elegancka ale raczej malo skuteczna.
    Usuniesz w ten sposob niewielka czesc.
    Dmuchanie jest jednak skuteczniejsze .
    W komorze wytwarzasz nadcicnienie- powietrze wraz z zanieczyszczeniami
    zostaje wyochane na zewnatrz , uzupelnione powietrzem z gruszki ( musi
    wiec byc ona wewnatrz czysta.)

    Gdybyc zasysal kurz do gruszki , to pamietaj ze w zasadzie nie bardzo
    nadaje sie ona do czyszczenia metoda dmuchania.

    czy zwolennicy tej metody pomysleli o tym.

    mam taki maly odkurzacz wielkosci piora na baterie do przeczyszczania
    wnetrz aparatu - to jednak jest malo skuteczne.