  • Data: 2009-09-07 11:49:18
    Temat: Re: Czym zmienić RS232 >115200 na 3.3 ?
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytałem i starałem się być uprzejmy , trochę się zirytowałem tą
    > osobistą uwagą sugerującą braki w wykształceniu.

    Nie wykształceniu a fragmencie wiedzy. Nie słyszłałem o kimś, kto by posiadł
    całą wiedzę. "Test oka" jest podstawowym testem, ale nie wszyscy traktują go
    jak rzecz oczywistą. Dla RS232 nie słyszałem aby ktoś go stosował, choć
    teoretycznie jest to możliwe.
    Na pytanie, w jakich warunkach te ładne przebiegi przy 230400 baud,
    nie uzyskałem odpowiedzi. Jest dla mnie oczywiste, że driver nieobciążony
    kablem może dac radę, ale tor transmisyjny to coś więcej niż tylko sam nadajnik.
    K.