  • Data: 2018-10-28 12:20:39
    Temat: Re: Czym "zamalować" rysy na karoserii?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-28 o 12:05, E pisze:

    > Wolałabym w ogóle nie zaczynać z papierem ściernym, bo tego boję
    > się najbardziej. Jeśli to mam zrobić, to równie dobrze mogę już zrobić
    > "wszystko", wg porad.

    No dobra :D...znam kobiety, które używają papieru ściernego do paznokci,
    celem wyrównania i zaokraglenia, lub szpicu :D

    Może być coś takiego:
    https://www.ezebra.pl/pol_pm_PILNIK-PAPIEROWY-DWUSTR
    ONNY-BANAN-100-180-18-cm-19885_2.jpg

    Chodzi tylko o zatarcie wystających (jeśli są) krawędzi plastiku, po
    zadarciu. Jak nie ma to luzik :)

    Nie wiem w sumie JAK wygląda u Ciebie otarcie, ale jesli podobnie do tego:
    https://kosmetykaaut.pl/applications/core/interface/
    imageproxy/imageproxy.php?img=http://i68.tinypic.com
    /1rdncy.jpg&key=2ebb17b8cefd9adcff624c99a30c00e824d0
    afd3282e2fbdfcb3f036e0ba817c

    to raczej pędzelkiem niewiele zdziałasz.
    Jak masz jakąś fotkę to wystaw.

    Ale zadzwoń sobie jutro np. tutaj:
    http://super-plus.pl/ i zapytaj o cenę.
    --