  • Data: 2018-10-28 17:59:39
    Temat: Re: Czym "zamalować" rysy na karoserii?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-28 o 17:43, E pisze:
    > Oprócz metody SPOT znalazłam jeszcze w Internecie
    > informację o usuwaniu rys metodą SSR.
    > Czy ktoś korzystał z obu i może napisać która byłaby
    > lepsza w moim przypadku, to znaczy rys na zderzaku,
    > czyli na plastiku?

    U Ciebie są spore ubytki (zdarcie do plastiku) i SSR tego nie uzupełni,
    trzeba szpachlować i nałożyć warstwę farby, która została całkowicie
    zdarta, czyli SPOT, przynajmniej na tym drugim zdjęciu.

    SSR jest dobre na niezbyt głębokie rysy (krzaki, lekkie otarcia) gdzie
    nie dochodzi do uszkodzeń plastiku czy blachy i nie chodzi o
    odkształcenie. U Ciebie jest dobry przykład. Pierwsze zdjęcie można
    próbować SSR, chociaż to prawie skrajność uszkodzenia ale jeszcze do
    uratowania natomiast drugie otarcie nie.

    Metodę SPOT, można stosować, jeśli SSR zawiedzie. Nie odwrotnie :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?