  • Data: 2018-10-27 23:29:01
    Temat: Re: Czym "zamalować" rysy na karoserii?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-27 o 23:11, E pisze:
    > Czy lakier do zderzaków jest inny niż do innych części
    > samochodu?
    > Trafiłam na taką stronę:
    > https://lakiernia24.pl/pl/c/Lakiery/23?gclid=CjwKCAj
    wmdDeBRA8EiwAXlarFpPbpRPSqDpVwtt7e2HXOUdegZdqc2YCEdc
    6YSvT-n9nIoqmILymCxoC960QAvD_BwE

    Nie. W profesjonalnych lakierniach po prostu nie używa się spraju bo
    mają pistolety na sprężone powietrze. Co do samego lakieru to renowację
    przeprowadza się najcześciej akrylem (czyli taki jak na Twoim linku)
    jeśli chodzi o rodzaj i nie ma to znaczenia czy zderzak czy błotnik. Co
    lakiernia to inna technologia. Robiąc samemu trzeba sobie zapewnić
    odpowiednie warunki (brak kurzu/pyłu) i w miarę średnia temperatura. W
    moim opisie odniosłem się do warunków obecnie panujących (czyli raczej
    zimno/czas schnięcia/ponownego natrysku). Link do filmiku podałem, gdzie
    na bazie "Z Castoramy" jest to dość dobrze pokazane. Cała sprawa polega
    na dokładności i barku przesady (no niestety doświadczenie).

    Można sobie nawet strzelić "trening" na jakimś kawałku plastiku, żeby
    nabrać jakiejś wprawy przed "rozdziewiczeniem" :)...znaczy jeśli to
    pierwszy raz.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?