  • Data: 2010-12-05 16:53:55
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć mechanizm zamka.
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    bagno pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > Nie chodzi o tą część zamka ! Chodzi o cały mechanizm wewnątrz drzwi. To
    > jest pełno
    > różnych blach, nitów, sprężynek i jest do tego bardzo dobry dostęp (leży to
    > całe wymontowane
    > w garażu).

    na przymarzajace ciegna rowniez sie nada (czesto zima powodem
    zablokowania zamka jest przymarzniecie wlsnie tyh ciegien a nie wkladki)
    Ja stosowalem na to rowniez olej silikonowy w spray (z przeznaczeniem do
    zamkow, bo na uszczelki jest inny)

    Mozesz rowniez w postaci stalej - jesli masz do tego dostep (np. grafitowy)

    --
    pozdr
    Adam (AL)