  • 11. Data: 2009-05-27 11:40:19
    Temat: Re: Czym wyczyscic zbiornik w srodku???
    Od: n...@s...com

    On Wed, 27 May 2009 12:36:46 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >A fosol nie reaguje z rdza tworzac powloke zywiczna, cos jak tactyl ml?

    Nie. Rdze zbiera, a na stali robi fosfor* zelaza (nie pamietam czy
    fosforek, fosforan, fosfroryn, fostfrur ;>) ktorego rdza sie nie ima.
    Oczywiscie nie mus to byc 'fosol' stykaja odrdzewiacze na bazie kwasu
    fosforowego (tego co to niby ma byc skladnikiem odrdzewiajacym pepsi).

    >Pytam, bo uzywalem tylko tego drugiego i na wlanie go do zbiornika bym
    >sie nie zdecydowal.

    Mientczak!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2009-05-27 11:53:54
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > Troche syfu jest troche rdzy jak to w chadzie. I pytam osoby z
    > doswiadczeniem. Myslalem zeby wrzucic tam taki druciak jak do mycia garow i
    > troche pojezdzic ale bojem sie czy mnie nie uszkodzi czujnika rezerwy. A
    > moze sa inne sposoby - tylko poprosze te malo drastyczne.

    Niemiecka firma Busch ma kompletne zestawy do restaracji zbiornikow od
    wewnatrz. W komplecie jest zestaw do odrdzewiania i do pozniejszego
    zabezpieczenia powierzchni.

    Wyglada to tak:

    http://tinyurl.com/oacgy5

    Jakas jeszcze firma to robi ale nazwy nie pamietam. Koszty podobne czyli
    ok 40 euro za komplet wystarczajacy na 3-5 zbiornikow stalowych.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-05-27 12:11:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jakas jeszcze firma to robi ale nazwy nie pamietam.

    Juz pamietam, nazywa sie Kreem:

    http://www.ammon-technik.de/

  • 14. Data: 2009-05-27 12:18:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:
    > Juz pamietam, nazywa sie Kreem:

    ale taki na zmarszczki może być?

    --
    gildor
    9'99

  • 15. Data: 2009-05-27 12:29:15
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > ale taki na zmarszczki może być?

    no chyba w dupie
    liftingujacy musi byc

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 16. Data: 2009-05-27 12:36:17
    Od: Arni <a...@N...spam>

    falco pisze:

    > znajomy mechanik z epoki ;) robi zawsze tak, że demontuje bak
    > (oczywiście musisz zdjąć także czujnik) wrzuca garść nakrętek 5, 6, 7
    > zalewa pół na pół ropą z wachą i macha do upadłego... ;)

    ze mu sie chce...
    zbiornik wkłada sie do bagaznika fury i po jendym dniu zadanie wykonane.
    Na naszych drogach to nie jest trudne :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2009-05-27 12:37:34
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 27 Maj, 12:16, "morghul" <m...@t...pl> wrote:

    > IMHO lepszym patentem na czyszczenie takich rzeczy są drobne
    > płukane kamyki  o średnicy 1-2cm.

    Tytus rybkom zabierze, zostalo Ci jakies akwarium?

    pzdr
    Mika

  • 18. Data: 2009-05-27 13:19:51
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    >Tytus rybkom zabierze, zostalo Ci jakies akwarium?

    eee rybkom to się chyba drobniejsze sypie ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 19. Data: 2009-05-27 13:45:47
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> wrote in message
> [...]

    Z obecnie osigalnych tak reaguje Brunox

    > Wpadła mi kiedyś w ucho (i wypadła niestety) nazwa preparatu do
    > czyszczenia/odrdzewiania i siostrzanego do trwałego zamalowania tego. Oba
    > były wodorozpuszczalne. Skleroza :(

    Jednym z nich jest, zapewne, Cortanin.

    > Będzie w zimie zabawa z bakiem (suzuki - n/m wcale nie tak fatalnie z tymi
    > powłokami)

    Nie upieram sie jednak, zamiast widziec caly swiat przez pryzmat (sorry
    Jacku) moto ktore posiadasz, zobacz na ile czesto powraca kwestia dotyczaca
    wlasnie tej marki. Mialem do czynienia z paroma sztukami zaledwie i
    wszystkie, w slusznym wieku, oczywiscie mialy dokadnie ten sam problem. W
    przypadku GS 500 sito, w przypadku nieco wyzszej polki do opanowania. Z
    jakiegos powodu Suki sa tansze - temat parokrotnie przerabiany na prm.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2009-05-28 05:12:38
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > A fosol nie reaguje z rdza tworzac powloke zywiczna, cos jak tactyl ml?
    > Pytam, bo uzywalem tylko tego drugiego i na wlanie go do zbiornika bym sie
    > nie zdecydowal.

    Nie. Fosol to kwas fosforowy o bezpiecznym stężeniu z jakimś tam minimalnym
    dodatkiem czegoś innego. Kwas fosforowy jest zaś taki chitry że rozpuszcze
    rdzę a nie rusza zdrowego metalu.
    Wszystko to oczywście w odniesieniu do stali bo z metalami kolorowymi to bym
    nie ryzyk-fizyk'ował
    --
    Jackare