  • Data: 2014-09-13 20:28:16
    Temat: Re: Czym usunąć zalewę epoksydową
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:

    > Dlaczego ta technika mokrych rąk działa i w jakim zakresie?

    Stara szkoła chemiczna. Rękawice ochronne są zdradliwe - jak złapią
    nieszczelność to o tym ze ci coś skórę żre dowiesz się jak do
    unerwionych warstw dojdzie. Lepiej więc ich nie mieć na stałe na rękach
    - zaś za to wyrobić sobie odruch mycia rąk po każdej operacji. Rękawice
    w tym układzie zakłada się jedynie do szczególnych operacji (najbardziej
    agresywne środki - gorące zasady, oleum (bo już niekoniecznie do
    stężonego siarkowego) i bezpośrednio po wykonaniu czynności zdejmuje - i
    ręce myje...

    A na dokładkę skóra macerowana godzinami w rękawicach rozmięka, jest
    podatna na uszkodzenia (pooglądaj sobie ręce chirurgów...), w efekcie
    przy krótkim kontakcie z czynnikiem żrącym ulega znacznie większym
    uszkodzeniom (mnie chemia nigdy skóry głębiej jak w warstwach martwego
    naskórka nie uszkodziła).

    --
    Darek