-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czym rozwiercić...
Date: Thu, 8 Jul 2010 21:44:15 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 28
Message-ID: <i159q1$j3j$1@news.dialog.net.pl>
References: <i14jpc$lu1$1@newsread1.aster.pl>
<X...@2...180.128.149>
<i14luq$mt6$1@newsread1.aster.pl> <i...@p...onet.pl>
<i14o2n$o0d$1@newsread1.aster.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-248-125.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1278618241 19571 78.8.248.125 (8 Jul 2010 19:44:01 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Jul 2010 19:44:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295640
[ ukryj nagłówki ]W wiadomości news:i14o2n$o0d$1@newsread1.aster.pl Marcus
<m...@a...pl> pisze:
> Może coś źle opisałem, może język opisowy nie jest moją mocną stroną...
Nie jest z nium aż tak bardzo źle.
> W każdym razie szpilka pozostała nietknięta, a na niej jest resztka
> nakrętki, która się uj..ała równo z tym kołnierzem dociskającym felgę.
> Felga jest więc cały czas na piaście. Kołnierz został częściowo
> zutylizowany przy użyciu przecinaka, ale problemem pozostaje resztka
> kołnierza i ta część wpustu, która stożkowo wchodzi w otwór w feldze.
> Chyba inaczej, jak rozwiertakiem, się nie da.
> Żeby była pełna jasność, tu jest fotka miejsca tragedii...
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28bc478be514d014
.html
Robota od początku zdaje się być nieprzemyślana i fizolska.
Co wolisz ocalić - piastę czy felgę?
Felga wygląda na zupełnie bezwartościowy złom, ale jeśli ją kochasz (i jej 3
siostry :)) to ja bym był cierpliwy i dał trochę czasu jakiemuś płynowi
penetrującemu (kilkakrotnie). Potem spróbował dospawać coś do resztek
nakrętki impulsowo migomatem (starając się możliwie mało uszkodzić gniazdo w
feldze. Następnie podgrzać (np. małą lutlampą) i spróbować jednak odkręcić.
A jak się nie da, to poszukać takiej samej felgi i resztę już wiesz...
--
Jotte
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.10 23:19 Irek N.
- 08.07.10 23:21 Irek N.
- 08.07.10 23:54 Krzysiek Kielczewski
- 09.07.10 04:00 Marcus
- 09.07.10 13:59 Dman-666
- 09.07.10 15:34 Marcus
- 10.07.10 13:21 pm
- 10.07.10 13:35 J_K_K
- 10.07.10 13:46 Irek N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 potwierdzenie notarialne dokumentow tozsamosci ze zdjeciem
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=