  • Data: 2010-07-10 13:21:43
    Temat: Re: Czym rozwiercić...
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcus" <m...@a...pl> wrote in message
    news:i178gu$s1q$1@newsread1.aster.pl...
    > Nie ma co deliberować... Będzie wiercenie. Już się zaopatrzyłem w wiertła
    > HSS, mam nadzieję, że podołają. Pojawił się natomiast problem zupełnie
    > innej natury. Otóż wilgoć w tym warsztacie osiągnęła taki poziom, że
    > wywala korki... A wiertarę trzeba czymś zasilić. Pozostaje mi chyba tylko
    > zanabyć jakiś długi przedłużacz, żeby ściągnąć prąd z sąsiedniej posesji.
    > A jak nie będą chcieli dać, to już chyba tylko czekać, aż ta buda wyschnie
    > albo agregat zorganizować...

    a nie lepiej przeciągnąć złoma gdzie indziej?

    co do usunięcia szpilki
    nie ma co cudować
    najprostrzy sposób, wiercisz coraz wiekszymi wiertłami tak aby dziura
    osiągneła średnicę szpilki i głębokość nakrętki
    wtedy możesz użyć wykrętaka dla usunięcia nakrętki (choć wtedy to powinna
    być to już formalność)
    ew. nagwintować nakrętkę wkręćić śrubę i wyciągnąć całość.
    jak już zdejmiesz koło będziesz mógł się zabrać za usuwanie szpilki.

    jeżeli chodzi o wiercenie w szpilkach czy śrubach to nie jest to żaden
    kosmos
    wiertło do stali zwykła wiertarka i daje radę.
    dobrze wiertło chłodzić np. olejem.