  • Data: 2010-07-08 21:44:15
    Temat: Re: Czym rozwiercić...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i14o2n$o0d$1@newsread1.aster.pl Marcus
    <m...@a...pl> pisze:

    > Może coś źle opisałem, może język opisowy nie jest moją mocną stroną...
    Nie jest z nium aż tak bardzo źle.

    > W każdym razie szpilka pozostała nietknięta, a na niej jest resztka
    > nakrętki, która się uj..ała równo z tym kołnierzem dociskającym felgę.
    > Felga jest więc cały czas na piaście. Kołnierz został częściowo
    > zutylizowany przy użyciu przecinaka, ale problemem pozostaje resztka
    > kołnierza i ta część wpustu, która stożkowo wchodzi w otwór w feldze.
    > Chyba inaczej, jak rozwiertakiem, się nie da.
    > Żeby była pełna jasność, tu jest fotka miejsca tragedii...
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28bc478be514d014
    .html

    Robota od początku zdaje się być nieprzemyślana i fizolska.
    Co wolisz ocalić - piastę czy felgę?
    Felga wygląda na zupełnie bezwartościowy złom, ale jeśli ją kochasz (i jej 3
    siostry :)) to ja bym był cierpliwy i dał trochę czasu jakiemuś płynowi
    penetrującemu (kilkakrotnie). Potem spróbował dospawać coś do resztek
    nakrętki impulsowo migomatem (starając się możliwie mało uszkodzić gniazdo w
    feldze. Następnie podgrzać (np. małą lutlampą) i spróbować jednak odkręcić.
    A jak się nie da, to poszukać takiej samej felgi i resztę już wiesz...

    --
    Jotte