    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czym przekopiowac dysk 3,5'' IDE bit za bitem?
    Date: Fri, 15 Nov 2013 14:31:48 +0100

    Może, czym zrzucać obraz bit za bitem?
    Choć najchętniej "przekopiowałbym" tamten WD 3,5'' na tej samej wielkości WD 2,5'',
    który akurat mam nieużywany, tyle że trzeba
    najpierw sprawdzić czy dosłownie kilku sektorów na docelowym dysku nie zabraknie (a
    różnie z tym bywa jak wiemy nawet przy "takiej
    samej" pojemności).
    Ale w obydwu z powyższych rozwiązań potrzebna jest jakaś zewnętrzna kieszeń z
    zasilaniem na ATA/IDE 3,5'' - wykorzystanie starego
    desktopa omija tę potrzebę.

    -----
    > znacznie prosciej i szybciej wykonasz to zrzucajac sobie obraz i bawiac sie nim na
    wspolczesnym komputerze