  • Data: 2013-11-17 01:16:13
    Temat: Re: Czym przekopiowac dysk 3,5'' IDE bit za bitem?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-15 11:16, 666 pisze:
    > Potrzebuj? przekopiowa? bit za bitem dysk, na kt?rym mam pewne niechc?cy "usuni?te"
    (Shift Del w OE) dane, ?eby odzyska? dane na
    > kopii dysku.
    > Akurat natrafi?em na identyczny model dysku (kupno identycznego dysku wydaje mi si?
    prostsze ni? robienie obraz?w czy kombinowanie z
    > "prawie" podobnym dyskiem 2,5''), wi?c temat mi si? przypomnia?.
    > Ale pojawia si? pytanie, czym fizycznie przekopiowa??
    > Jedyny m?j desktop z p?yt? ze z??czami Ultra ATA (IDE) to w?a?nie ten z odstawionym
    dyskiem pod w98se FAT32, poza tym mamy same
    > laptopy (no z r?nych cz?ci po schowkach da si? jakby co zmontowa? stacjonarny
    komputer z ATA/IDE) i ?adnej obudowy zewn?trznej
    > 3,5''.
    > Macie pomys?, jak najta?szym kosztem SPRZ?TOWYM przekopiowa? dane z HDD 3,5'' na
    identyczny HDD 3,5'' ?
    > Nie chc? wydawa? na zewn?trzny nap?d 2 x IDE (troch? to ju? muzealne), a do tanich
    przej?ci?wek trzeba osobno kombinowa? z
    > zasilaniem 5V/12V.
    > Na razie przychodzi mi do g?owy znalezienie jakie? trzeciego dysku, instalacja na
    nim czegokolwiek (Win? linux?), nast?pnie
    > podpi?cie tych dw?ch dysk?w i programem narz?dziowym (to tre?? nastepnego pytania:
    czym przekopiowa? dysk bit za bitem?) wykonanie
    > wiernej kopii.
    > Inne pomys?y?

    Nie no, to już przegięcie
    PLONK